۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - 2024 20 Apr
#
#
اخبار اقتصادی بورس

اطلاعیه رسمی کارگزاری فارابی

اطلاعیه رسمی کارگزاری فارابی
کد: 44816   تاریخ انتشار :۲۱ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۴۲

  • به‌اطلاع می‌رساند خبری مبنی بر انتشار اطلاعات مشتریان کارگزاری فارابی در فضای مجازی منتشر شده که در توضیح آن موارد ذیل قابل ذکر است:
  • ? شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات آنلاین به‌طور مستمر با انواع تهدید‌های امنیتی روبرو هستند. کارگزاری فارابی نیز در روزهای اخیر پس از دریافت یک ایمیل مشکوک با محتوای باج‌گیری سایبری، ضمن بالابردن سطح هشدار امنیتی در تمامی زیرساخت‌ها و سامانه‌های شرکت و بررسی تمام احتمالات موجود، اقدامات پیشگیرانه شامل «اسکن کامل برای پاکسازی بدافزارهای احتمالی و ایمن‌سازی شبکه داخلی و بازنشانی تمامی دسترسی‌ها»، «ایجاد محدودیت شدید بر روی تمامی سرورهای شرکت»، «بررسی و پاکسازی تمامی کدها و اسکریپت‌های مخرب» و «انتقال سرورها و فایل‌ها به سرور جدید و ایمن‌سازی شده» را در دستور کار قرار داد.
  • ?بررسی‌ها نشان می‌دهد تصاویر اوراق هویتی منتشر شده در فضای مجازی، هیچ ارتباطی با مشتریان کارگزاری فارابی ندارد. اسامی برخی افراد نیز در اطلاعات ادعا شده دیده می‌شود که صرفاً مربوط به بخشی از پیامک‌های ارسالی کارگزاری توسط یکی از اپراتورهای ارسال انبوه پیامک است و ارتباطی با حساب کاربری سامانه معاملاتی کارگزاری فارابی (فارابیکسو) ندارد.
  • ?هیچ‌کدام از مدیران و اعضای مجموعه کارگزاری فارابی پاسخی به باج‌گیری‌ها و ایمیل‌های تهدیدآمیز نداده‌اند. تنها درگاه پاسخ‌گویی کارگزاری فارابی کانال‌های ارتباطی رسمی این شرکت و رسانه‌های رسمی کشور است.
  • ?پیگیری‌ها و اطلاع‌رسانی به نهادها و سازمان‌های ذیصلاح انجام شده و کارگزاری فارابی حق پیگیری حقوقی در خصوص شایعات منتشر شده را محفوظ می‌داند.
  • ?مشتریان بزرگترین سرمایه ما هستند و کارگزاری فارابی متعهد به حفظ امنیت و حریم خصوصی مشتریان است و در این خصوص اهتمام ویژه دارد. __

بورس   فارابی   

نظرات(3)

  1. الهه شاهپوریان گفت:

    کارگزاری فارابی و انتخاب کردم برای فروش ولی این هم فایده نداشت

  2. زینب محمدی گفت:

    سلام.چرا سی درصد اول سهامم رو واریز نکردین

  3. جعفرصادق علی نماز بیک کندی گفت:

    الان نزدیک یک ساله ۶۰ درصد سهام را برای فروش در کارگزاری فارابی گذاشتم تا کنون یک ریال دریافت نکردم همه دوتایی که در کارگذاریهای دیگر اقدام کرده بودن تمام پولشان را دریافت کرده اند ما هنوز بلاتکلیف مانده ایم

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.


Notice: Undefined variable: user_ID in /home/tsepress/public_html/wp-content/themes/tsepress-theme/comments.php on line 70