۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - 2024 20 Apr
#
#
اخبار اقتصادی بورس

پنجمین محموله از محصولات پالایشگاه بیدبلند خلیج فارس صادر شد

پنجمین محموله از محصولات پالایشگاه بیدبلند خلیج فارس صادر شد
کد: 45223   تاریخ انتشار :۲۸ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۳۱

مدیرعامل پالایشگاه گاز بیدبلند خلیج فارس در آستانه افتتاح رسمی این ابر پروژه ملی، از صادرات پنجمین محموله از محصولات این مجموعه خبر داد.

  • به نقل از شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، محمود امین‌نژاد ضمن تأکید بر اینکه تاکنون بیش از ۳۰۰ هزار تن محصول +C۲ در پالایشگاه بیدبلند خلیج فارس تولید شده، تصریح کرد: در حال حاضر این مجتمع طبق برنامه‌ریزی‌های پیشین روزانه حدود ۱۸ هزار تن خوراک از NGL۹۰۰ دریافت می‌کند.
  • وی‌ با اشاره به اینکه به واسطه تولید پایدار، حدود ۱۱ هزار تن گاز متان برای مصارف خانگی در پیک مصرف هموطنان تولید و به شبکه گاز کشور تزریق می‌شود، افزود: روزانه ۱۴۰۰ تن اتان، ۲۰۰۰ تن ال‌پی‌جی و ۱۳۰۰ تن محصول پنتان در این مجتمع تولید می‌شود.
  • مدیرعامل پالایشگاه گاز بیدبلند خلیج فارس تصریح کرد: خوشبختانه پنجمین محموله صادراتی این شرکت به مقصد مورد نظر ارسال شده و روند صادرات در حال حاضر با شکسته شدن رکورد تولید این محصول ادامه خواهد داشت.
  • امین‌نژاد با بیان اینکه در حال حاضر این مجتمع در مدار تولید پایدار قرار دارد، ابراز امیدواری کرد که تا پایان بهمن ماه امسال و با اتصال خوراک مجتمع‌های پارس جنوبی از طریق خط ششم سراسری، ظرفیت تولید بیدبلند خلیج فارس افزایش قابل توجهی یابد.
  • مدیرعامل بیدبلند خلیج فارس تأکید کرد: خوشبختانه به واسطه تداوم تولید در این مجتمع، مشکل دیرینه و اساسی تأمین خوراک شرکت‌های مهم پتروشیمی در منطقه ویژه ماهشهر برطرف شده است.
  • وی با اشاره به اینکه افتخار و بالندگی ساخت بیدبلند خلیج فارس متعلق به تمام مردم ایران خواهد بود، خاطر نشان کرد: امیدواریم این دستاورد فرزندان ملت، جهش بلند تولید را امسال محقق سازد و در روزهای پایانی هفته جاری شاهد افتتاح با شکوه این افتخار ملی باشیم.

بورس   فارس   

نظرات(0)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.


Notice: Undefined variable: user_ID in /home/tsepress/public_html/wp-content/themes/tsepress-theme/comments.php on line 70