۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - 2024 27 Apr
#
#
اخبار اقتصادی بورس

فولادسازان اصفهانی موفق شدند: دستیابی به بالاترین میزان تولید فولاد خام در تاریخ فولاد مبارکه اصفهان

فولادسازان اصفهانی موفق شدند: دستیابی به بالاترین میزان تولید فولاد خام در تاریخ فولاد مبارکه اصفهان
کد: 45649   تاریخ انتشار :۱۶ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۳۳

بلند همتان فولاد مبارکه در ۱۱ ماهه سال ۹۹ موفق شدند با تولید ۶ میلیون و ۳۴۱ هزار تن فولاد خام به رشد ۹٫۶ درصدی نسبت به مدت مشابه سال ۹۸(۵ میلیون و ۷۸۴ هزار تن) دست یابند.

  • معاون بهرهبرداری شرکت فولاد مبارکه ضمن اعلام خبر این دستاورد غرورآفرین گفت: ثبت این رکورد در حالی به دست آمد که بالاترین رکورد تولید فولاد مبارکه در سال ۱۳۹۶ (۶ میلیون و ۴۵۱ هزار تن) ثبت شده بود و این رکورد از ابتدای سال ۹۹ تا تاریخ ۱۲ اسفندماه، با تولید (۶ میلیون و ۶۰۹ هزار تن) پس از گذشت سه سال با وجود همه محدودیتها شکسته شد.
  • عباس اکبری محمدی تصریح کرد: پیشبینی میشود در سایه الطاف الهی و با اتکا به اراده و تخصص مدیریت و کارکنان شرکت تا پایان سال جاری این افزایش تولید به بیش از نیم میلیون تن از هدف تعیینشده افزایش یابد.
  • در پی کسب این موفقیت، غلامرضا سلیمی مدیر ناحیه فولادسازی و ریختهگری مداوم فولاد مبارکه از عوامل ذیل بهعنوان مهمترین اقدامات اثرگذار در کسب این رکورد ارزشمند یاد کرد: حمایت همهجانبه مدیرعامل شرکت از اهداف تعریف شده و ایجاد انگیزه بین همکاران؛ همدلی و صرف فعل خواستن در تمام ردههای ناحیه؛ مدیریت بهموقع و مؤثر انواع متالیک شارژ کورهها و به حداقل رساندن توقفات ناشی از کمبود مواد اولیه؛ کاهش هوشمندانه زمان تعمیرات؛ هماهنگی و تعامل مناسب بین واحدهای مختلف تولید در ناحیه؛ استفاده مؤثر از واحدهای پشتیبانیکننده؛ انجام پروژههای بهبود متعدد؛ استفاده مؤثر از توان پیمانکاران ناحیه.
  • معاون بهرهبرداری فولاد مبارکه در خاتمه، ضمن قدردانی از تلاش همهجانبه کارکنان شرکت کسب این دستاورد را به مدیریت، کارکنان، تمامی ذینفعان و تأمینکنندگان فولاد مبارکه تبریک گفت.

بورس   فولاد   

نظرات(0)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.