۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - 2024 17 Mar
#
#
اخبار اقتصادی بورس

بیدبلند خلیج فارس ماده اولیه سوخت سوپرجت را تأمین می‌کند

بیدبلند خلیج فارس ماده اولیه سوخت سوپرجت را تأمین می‌کند
کد: 46242   تاریخ انتشار :۲۷ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۵۴

شرکت پالایش گاز بیدبلند خلیج فارس برای صیانت حداکثری از محیط زیست، با سرمایه‌گذاری ۵۵ میلیون یورویی در پروژه شیرین‌سازی بوتان پلاس، ترکیبات گوگردی این محصول راهبردی را به مرز صفر نزدیک و مواد اولیه تولید سوخت سوپرجت را تأمین می‌کند.

  • به نقل از شرکت پالایش گاز بیدبلند خلیج فارس، این شرکت به‌منظور صیانت از محیط زیست و استفاده حداکثری از ظرفیت محصولات و سرانجام ایجاد ارزش افزوده مضاعف، با ۵۵ میلیون یورو سرمایه‌گذاری و اجرای پروژه شیرین‌سازی محصول بوتان پلاس، گامی اساسی برای جلوگیری از خام‌فروشی این محصول ارزشمند برداشته است.
  • محمود امین‌نژاد، مدیرعامل شرکت پالایش گاز بیدبلند خلیج فارس با تأکید بر اینکه همه مراحل طراحی و اجرای این واحد با تکیه بر توان کارشناسان و سازندگان داخلی راهبری شده است، یادآور شد: با بهره‌برداری از این طرح دوست‌دار محیط زیست می‌توان نیاز بخشی از مواد اولیه تولید سوخت سوپر جت و صنایع هوایی کشور را تأمین کرد.
  • وی ادامه داد: با آغاز تولید تجاری و فروش این محصول ضمن جلوگیری از خام‌فروشی، سالانه ۲۰ میلیون دلار به تولید ناخالص ملی افزوده می‌شود.
  • مدیرعامل شرکت پالایش گاز بیدبلند خلیج فارس با بیان اینکه پروژه شیرین‌سازی محصول راهبردی بوتان پلاس از مرز ۷۵ درصد عبور کرده است، از بهره‌برداری و تولید تجاری این محصول در خردادماه سال ۱۴۰۱ خبر داد.

نظرات(0)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.


Notice: Undefined variable: user_ID in /home/tsepress/public_html/wp-content/themes/tsepress-theme/comments.php on line 70

Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/tsepress/public_html/wp-includes/functions.php on line 5219