۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - 2024 25 Apr
#
#
اخبار اقتصادی بورس گزارش روز - شنيده ها

سهام رایتل تا پایان سال جاری در بورس عرضه خواهد شد

سهام رایتل تا پایان سال جاری در بورس عرضه خواهد شد
کد: 46487   تاریخ انتشار :۱۰ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۰۸:۵۹

سعید کاردار معاون امور هلدینگ‌های شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی (شستا) در حاشیه بازدیدهای دوره ای خود، ظهر امروز دوشنبه ۸ شهریورماه، از شرکت رایتل بازدید کرد.

  • به نقل از روابط عمومی رایتل، در این بازدید پس از شنیدن گزارش مختصری از برگزاری مجمع سالانه رایتل، گفت: من در راستای بازدیدهای دوره‌ای که از شرکت‌ها دارم، بعد از جلسه مفصلی که امروز با موضوع تامین و توزیع دارو داشتم، به رایتل آمدم تا ضمن خداقوت پیگیر روند بورسی شدن رایتل باشم.
  • وی افزود: شرکت خدمات ارتباطی رایتل، به عنوان هلدینگ ارتباطات شستا، یکی از سه اپراتور بزرگ تلفن‌ همراه ایران به‌شمار می‌رود و شستا به عنوان سهامدار صددرصدی رایتل، در نظر دارد با عرضه شرکت ها در بورس گامی در راستای افزایش شفافیت شرکت ها و بهبود جریان نقدینگی آنها بردارد.
  • کاردار با اشاره به روند رشد شاخص‌های عملکردی رایتل در سه ماهه اول ۱۴۰۰‌ نسبت به سال ۹۹، همچنین روند افزایش سهم بازار مشترکین در اوج تحریم‌های ظالمانه، اعلام کرد: یکى از اهداف مدیران شستا و رایتل در سال ۱۳۹۹ بسترسازى و انجام اقدامات مورد نیاز به منظور بورسى شدن شرکت در سال ۱۴۰۰ بوده که با اصلاح ساختار سرمایه، ادغام برخی از شرکت‌ها و سایر اقدامات مشابه این موضوع صورت پذیرفته است و با عقد قرارداد با کارگزارى صبا تأمین، فرآیند بورسى شدن شرکت در حال انجام است. وی در ادامه اضافه کرد: امیدواریم تا پایان سال با عرضه سهام رایتل، بتوانیم بخشی از مردم و مشترکین آن را به عنوان سهامدار این شرکت ببینیم.
  • معاون امور هلدینگ‌های شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی، با اشاره به جلسه صبح خود با موضوع تامین و توزیع دارو افزود: با توجه به نامه‌ای که به بنده ارجاع شده بود، پیگیر بی‌نظمی ایجاد شده در روند توزیع داروی رمدسیویر بودم که در جلسه مذکور موضوع بررسی و مشکلات روند توزیع آن برطرف شد.

نظرات(0)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.