۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - 2024 17 Mar
#
#
اخبار اقتصادی بورس

رشد ۲۵۷ درصدی عملکرد شش‌ماهه شرکت‌های تابعه گروه مالی سپهر صادرات نسبت به دوره مشابه سال قبل

رشد ۲۵۷ درصدی عملکرد شش‌ماهه شرکت‌های تابعه گروه مالی سپهر صادرات نسبت به دوره مشابه سال قبل
کد: 46594   تاریخ انتشار :۲۷ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۵۹

گزارشات مربوط به شرکت های زیر مجموعه گروه مالی سپهر صادرات از رشد ۲۵۷ درصدی عملکرد این شرکت ها نسبت به دوره مشابه سال قبل خبر می دهند.

  • روابط عمومی، گزارش‌های شش‌ماهه واصله از شرکت‌های تابعه گروه مالی موید رشد ۲۵۷ درصدی سود خالص شرکت‌ها نسبت به دوره مشابه سال قبل می باشد است.
  • این درصد رشد سود شرکت های تابعه، سهم گروه مالی سپهر صادرات را نسبت به بودجه ۶ ماهه( سود نقدی شرکت های تابعه) ۱۱۰ درصد افزایش می دهد، این موفقیت مرهون عنایت پروردگار متعال، تلاش و کوشش همکاران در شرکت‌های زیرمجموعه و نظارت هلدینگ در قالب جلسات پایش حاصل شده است.
  • در این جلسات ماهیانه عملکرد شرکت‌ها با دوره مشابه سال گذشته و بودجه مصوب، مقایسه می شود و نقاط قوت و موارد مستعد بهبود به شرکت‌ها اعلام می گردد.
  • در همین راستا سود خالص این شرکت‌ها از مبلغ ۴۷۰ میلیارد تومان در شش‌ماهه ۱۳۹۹ به مبلغ ۱.۶۷۷ میلیارد تومان در شش‌ماهه ۱۴۰۰ افرایش یافته است. (سهم گروه مالی از سود شش‌ماهه شرکت‌های تابعه معادل ۷۷۰ میلیارد تومان است که موید تحقق صددرصدی بودجه سال۱۴۰۰ در این قسمت بوده است).
  • شرکت وابسته توسعه نیشکر و صنایع جانبی و ۳ شرکت فرعی در حوزه ساختمانی گروه مالی بیشترین رشد سود را کسب نموده‌اند.

نظرات(0)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.


Notice: Undefined variable: user_ID in /home/tsepress/public_html/wp-content/themes/tsepress-theme/comments.php on line 70

Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/tsepress/public_html/wp-includes/functions.php on line 5219