۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 2024 19 Mar
#
#
اخبار اقتصادی بورس

سهامداران #تپکو بخوانند

سهامداران #تپکو بخوانند
کد: 46608   تاریخ انتشار :۲۸ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۴۴

رئیس هیات عامل ایدرو از حمایت و مشارکت سازمان گسترش در فعال سازی مجدد شرکت تولید تجهیزات سنگین (هپکو) خبر داد.

  • به نقل از وزارت صمت، محسن صالحی نیا با اشاره به درخواست سال گذشته نمایندگان استان مرکزی در مجلس شورای اسلامی و موافقت وزیر صمت گفت: ایدرو به عنوان متولی پیشبرد فعال سازی مجدد هپکو تعیین شده است.
  • رئیس هیأت عامل ایدرو ادامه داد: ارجاع سفارش‌های جدید ساخت ماشین‌آلات معدنی به این شرکت و ساماندهی نحوه واردات انواع ماشین آلات معدنی به کشور و بهره گیری از این فرصت جهت فعال سازی ظرفیت‌های ساخت و ارائه خدمات توسط هپکو از سوی این سازمان پیگیری و محقق شده است.
  • به گفته وی، پیگیری برای تأمین و ارائه ضمانتنامه به مشتریان و اخذ تسهیلات از سیستم بانکی برای تدارک قطعات منفصله خارجی و مواد خام داخلی جهت تولید و دستیابی به هدف فروش حدود ۵۰۰ دستگاه انواع محصولات معدنی برای سال ۱۴۰۰ اقدام دیگر ایدرو برای حمایت و فعال سازی شرکت هپکو بوده است.
  • صالحی نیا افزود: این اقدامات منجر به انعقاد قرارداد فروش ۱۱۰ دستگاه انواع ماشین آلات معدنی و راهسازی از جمله عقد قرارداد ساخت گریدر با سازمان راهداری و حمل‌و نقل جاده‌ای، دامپتراک و تراک معدنی برای معادن بزرگ کشور همچنین تولید اولین سری بیل‌های هیدرولیکی ۲۲ تنی در هپکو شده است.
  • گفتنی است، شرکت هپکو به دلیل پاره‌ای از مشکلات نظیر مدیریت ناکارامد، تحریم‌های بین المللی، عدم حمایت کافی از تولیدات داخلی و واگذاری نامناسب به بخش خصوصی در سال‌های گذشته با مشکلات عدیده ای همچون کاهش تولید و حذف این برند از بازار ماشین آلات راهسازی و معدنی مواجه شده بود.

نظرات(0)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.


Notice: Undefined variable: user_ID in /home/tsepress/public_html/wp-content/themes/tsepress-theme/comments.php on line 70