۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - 2024 20 Apr
#
#
اخبار اقتصادی بورس

هفت محصول جدید ایرانول روانه بازار شد

هفت محصول جدید ایرانول روانه بازار شد
کد: 47229   تاریخ انتشار :۱۷ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۱۱

محصولات جدید شرکت ایرانول با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در پالایشگاه روغن‌سازی شرکت نفت ایرانول رونمایی شد.

  • حجت‌الله عبدالملکی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در آیین رونمایی از محصولات جدید ایرانول با تاکید بر اینکه باید به سمت تولید ارزش افزوده حرکت کنیم، گفت: خطوط تولید شرکت ایرانول با تمرکز بر ارزش افزوده و سرمایه‌گذاری های مناسب رشد و توسعه مناسبی داشته است.
  • وی افزود: این تولیدها شامل انواع روغن‌های موتور،دیزل، گیربکس و موارد دیگری بود که استانداردهای آن‌ها ارتقای قابل توجهی پیدا کرده و از امروز بخشی از این محصول وارد بازار خواهد شد. عبدالملکی با اشاره به رشد مناسب خطوط تولید شرکت ایرانول در سال‌های اخیر بیان کرد: برای تمامی مجموعه‌های صنعتی تابعه وزارت تعاون ،کار و رفاه اجتماعی، بر ارزش افزوده تمرکز و تاکید بیشتری داریم که در این زمینه صندوق‌های بازنشستگی کشوری، شستا و دیگر نهادهای زیرمجموعه سرمایه‌گذاری‌های خوبی انجام دادند‌.
  • وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره سیاست‌های کلان وزارت‌خانه در افزایش تولید و ایجاد ارزش افزوده محصولات، گفت: به هلدینگ های اقتصادی تابعه از جمله صندوق بازنشستگی کشوری و شستا تاکید کردیم با افزایش و هدفمندتر کردن میزان سرمایه‌گذاری‌ها، تلاش کنند تا در سریعترین زمان ممکن این سیاست‌ها اجرایی شوند.
  • عبدالملکی همچنین در این مراسم از طرح موم‌گیری که از مهمترین واحدها در مراحل تولید پالایشی روغن پایه است، بازدید کرد. شایسته ذکر است شرکت نفت ایرانول تولیدکننده روغن موتور و انواع روانکار با بهره گیری از ۲ پالایشگاه بزرگ روغن سازی در تهران و آبادان است.

نظرات(0)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.


Notice: Undefined variable: user_ID in /home/tsepress/public_html/wp-content/themes/tsepress-theme/comments.php on line 70