۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 2024 19 Mar
#
#
اخبار اقتصادی بورس تحلیل ها گزارش روز - شنيده ها

قطار پرشتاب عملکرد تملت؛ رشد ۳۳۸ درصدی اوراق منتشره؛ رونمایی از فراسود ملت

قطار پرشتاب عملکرد تملت؛ رشد ۳۳۸ درصدی اوراق منتشره؛ رونمایی از فراسود ملت
کد: 47574   تاریخ انتشار :۲۹ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۰۷

  • مجمع عمومی فوق‌العاده تامین سرمایه بانک ملت با اخبار خوشی از رشد پرشتاب عملکرد شرکت همراه بود؛ جهش ۳۳۸ درصدی اوراق منتشره توسط شرکت، رشد ۸۴ درصدی حجم صندوق‌های تحت مدیریت شرکت، کسب بازدهی ۴۱٫۶ درصدی سهام «تملت» از ابتدای سال جاری تا کنون از مهمترین موارد مطرح شده توسط مدیرعامل شرکت در این مجمع بود. در پایان نیز مجمع نسبت به سال به تغییر سال مالی شرکت رای مثبت داد.
  • به گزارش روابط عمومی تامین سرمایه بانک ملت، جلسه مجمع عمومی فوق‌العاده شرکت تامین سرمایه بانک ملت روز چهارشنبه ۲۸ آذر ماه ۱۴۰۱، راس ساعت ۱۰ صبح با حضور بیش از ۸۲ درصد از سهامداران برگزار شد و همزمان به صورت آنلاین از طریق وبسایت این شرکت برای سهامداران به نمایش گذاشته شد.
  • در این جلسه به درخواست سهامداران، مدیرعامل شرکت به بررسی عملکرد «تملت» از ابتدای سال جاری پرداخت و با اشاره به رشد درآمدهای شرکت در دوره ۸ ماهه نخست سال عنوان کرد: درآمدهای عملیاتی «تملت» از ابتدای سال ۱۴۰۱ تا پایان آبان ماه به بیش از ۶۳۱ میلیارد تومان رسیده است که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته رشد ۵۲ درصدی را به‌همراه داشته‌است. در همین راستا سود عملیاتی و سود خالص شرکت نیز به ترتیب ۳۸ و ۳۶ درصد رشد را شاهد بوده است. سود خالص شرکت در دوره ۸ ماهه نخست سال جاری به بیش از ۴۳۹ میلیارد تومان رسیده است.
  • افشار سرکانیان در ادامه عنوان نمود عملکرد مناسب شرکت، حمایت‌های صورت گرفته از جانب سهامداران عمده و عملکرد صندوق بازارگردانی در ایجاد نقدشوندگی برای سهام، سبب شده‌است بازدهی سهام «تملت» نه تنها از شاخص صنعت و شاخص کل بورس سبقت قابل‌توجهی بگیرد، بلکه از ابتدای سال جاری تاکنون بازدهی بیش از ۴۱ درصدی را نصیب سهامداران نماید.
  • وی ادامه داد: همچنین در این بازه زمانی، حجم صندوق‌های تحت مدیریت این شرکت نسبت به سال گذشته ۸۴٫۲ درصد رشد داشته‌است. این رشد علاوه بر ایجاد درآمد از محل مدیریت منابع مذکور، ظرفیت این شرکت را در انتشار اوراق بدهی افزایش داده است.
  • سرکانیان در ادامه خاطرنشان کرد: به این ترتیب در دوره ۹ ماهه ابتدای سال ۱۴۰۱ شاهد انتشار ۶۱،۲۹۰ میلیون ریال اوراق بدهی توسط شرکت بودیم که رشد ۳۳۸ درصدی انتشار اوراق را نسبت به سال گذشته داشته‌است و توانسته سهم قابل توجهی از اوراق منتشره در بازار سرمایه را به خود اختصاص بدهد. این در حالیست که شرکت موافقت اصولی انتشار ۱۱۰،۸۵۰ میلیون ریال اوراق بدهی دیگر را نیز از سازمان بورس و اوراق بهادار دریافت نموده‌است.
  • مدیرعامل تامین سرمایه بانک ملت در ادامه به برنامه‌های توسعه‌ای شرکت اشاره کرد و گفت: در راستای افزایش حجم منابع صندوق‌های تحت مدیریت این شرکت، امسال رونمایی از سامانه فراسود ملت انجام گرفت و برنامه توسعه این سامانه به یک سوپرمارکت مالی و ایجاد بستری برای ارایه دیگر خدمات مالی به سرمایه‌گذاران صندوق‌های این شرکت، از جمله خرید بیمه نامه و درخواست تسهیلات از طریق فراسود ملت در دستور کار تامین سرمایه بانک ملت قرار دارد.
  • یادآور می‌شود در این مجمع، مهدی وهاب‌پور به عنوان رییس مجمع، افشار سرکانیان به عنوان دبیر مجمع، سرکار خانم اثنی‌عشری به همراه جناب آقای احدی به عنوان نظار مجمع، با اکثریت آرای سهامداران به‌عنوان اعضای هیات‌رئیسه این مجمع انتخاب شدند. در این جلسه، موضوع تغییر سال مالی شرکت مورد تصویب قرار گرفت و بر این اساس پایان سال مالی «تملت» به ۳۰/۱۰/۱۴۰۱ تغییر کرد.

نظرات(0)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.


Notice: Undefined variable: user_ID in /home/tsepress/public_html/wp-content/themes/tsepress-theme/comments.php on line 70

Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/tsepress/public_html/wp-includes/functions.php on line 5219