۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - 2024 3 May
#
#
اخبار اقتصادی بورس تحلیل ها گزارش روز - شنيده ها

کسب بالاترین بازده در تعطیلات آخر هفته

کسب بالاترین بازده در تعطیلات آخر هفته
کد: 47664   تاریخ انتشار :۱۱ تیر ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۴۶

صندوق سرمایه‌گذاری قابل معامله ثبات ویستا با نماد "ثبات" در تعطیلات آخر هفته منتهی به شنبه ۱۰/۰۴/۱۴۰۲ موفق به کسب بالاترین بازدهی در میان صندوق‌های درآمد ثابت (ETF) گردید.

.
  • به گزارش «اخبار بورس»:
  • صندوق سرمایه‌گذاری قابل معامله ثبات ویستا با نماد "ثبات" در تعطیلات آخر هفته منتهی به شنبه ۱۰/۰۴/۱۴۰۲ موفق به کسب بالاترین بازدهی در میان صندوق‌های درآمد ثابت (ETF) گردید. این نماد همچنین در روز شنبه ۱۰ تیرماه بیشترین حجم معاملات و در روز چهارشنبه ۷ تیرماه رتبه دوم حجم معاملات را در میان صندوق‌های درآمد ثابت قابل معامله به خود اختصاص داده است که از تمایل سرمایه‌گذاران به سرمایه‌گذاری در این صندوق حکایت دارد.
  • این صندوق در شهریور ماه ۱۴۰۰ پذیره نویسی و از مهرماه همان سال در بازار پایه فرابورس قابل معامله شد. خالص ارزش دارایی‌های صندوق بالغ بر ۴۰ هزار میلیارد ریال می‌باشد که با نرخ موثر سالیانه ۲۷.۳ درصد در حال بازارگردانی است. بازارگردان صندوق در لحظه بیش از ۱۵۰ میلیون واحد سفارش خرید در سیستم موجود دارد که این عامل نقدشوندگی این صندوق را تضمین می‌نماید. بر این اساس میانگین روزانه حجم معاملات صندوق در یک ماه اخیر بالغ بر ۲۲۰۰ میلیارد ریال بوده است.

نظرات(0)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.