۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - 2024 19 Apr
#
#
اخبار اقتصادی بورس

روزانه بیش از ۲۰۰۰ خودرو در ایران خودرو تولید می‌شود

روزانه بیش از ۲۰۰۰ خودرو در ایران خودرو تولید می‌شود
کد: 38722   تاریخ انتشار :۲۵ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۱۵

مدیرعامل ایران خودرو با بیان اینکه هم‌ اکنون روزانه بیش از ۲۰۰۰ خودرو در ایران خودرو تولید می‌شود و به همین میزان هم خودرو به مردم تحویل می‌دهیم، گفت: سال گذشته در همین روزها میزان تولید ایران‌خودرو روزانه حدود ۱۰۰۰ دستگاه بود.

  • به گزارش TsePress فرشاد مقیمی، با بیان این مطلب در خصوص گرانی خودرو افزود: افزایش قیمت‌ها دلایل مختلفی دارد که دلایل آن تولیدی نیست. تولید ایران‌ خودرو مانند سال گذشته CDK (قطعات مونتاژی) نیست یعنی بر اساس توان مهندسی داخل تولید انجام می‌شود که موجب ایجاد اشتغال قابل توجهی در حوزه تولید قطعات شده است.
  • وی تاکید کرد: ایران‌ خودرو در حال حاضر سه شیفت کار می‌کند و حتی ایام تعطیلی هم کار می‌کنیم تا بتوانیم خودرو بیشتری را تولید کرده، تحویل دهیم و به فضا کشور کمک کنیم.
  • مقیمی در خصوص پیش فروش خودرو خاطرنشان کرد:‌ در پیش فروش خودرو هیچ جایی غیر از سایت برای ثبت‌نام نداریم. با محدودیت‌های ستادتنظیم بازار که برای ما تعیین کرده، خودروها را در اختیار مردم قرار می‌دهیم. هر زمان تقاضا در هر بازاری بیش از عرضه باشد طبیعتا صف ایجاد می شود. منتها مجموعه اقداماتی انجام داده‌ایم که فرصت برابری برای همه مردم در خرید ایجاد کرده‌ایم.

ایران خودرو   بورس تهران   خودرو   

نظرات(0)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.


Notice: Undefined variable: user_ID in /home/tsepress/public_html/wp-content/themes/tsepress-theme/comments.php on line 70