۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - 2024 20 Apr
#
#
اخبار اقتصادی بورس

افزایش ۶۱ درصدی ترانزیت ریلی بار در کشور

افزایش ۶۱ درصدی ترانزیت ریلی بار در کشور
کد: 27278   تاریخ انتشار :۱۸ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۴۹

ترانزیت، زمینه ساز ارز آوری، درآمد زایی و امنیت اقتصادی برای کشور‌ها می‌شود ، بنابراین باید زمینه اجرایی شدن آن را برای جابه جایی بار و کالا فراهم کنیم.

به گزارش TSEpress  حسین عاشوری معاون سیر و حرکت راه آهن در گفتگو با خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان  با بیان اینکه در طول ۷ ماه گذشته ۸۰۰ هزارتن ترانزیت کالا از طریق راه آهن داشته ایم، اظهار کرد: این میزان ترانزیت نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۶۱ درصد رشد داشته است. وی در ادامه افزود: عمده کالای ترانزیت شده توسط راه آهن از آسیای میانه به خلیج فارس و از کشور ترکیه به نخجوان و کالا‌هایی از کشور قزاقستان به پاکستان بوده است. عاشوری توضیح داد: سعی داریم با تعریف جدید از کریدور، زمینه جابه جایی کالا و بار را از کریدور‌های جدید  فراهم کنیم.  وی در پایان گفت: ترانزیت، زمینه ساز ارز آوری، درآمد زایی و امنیت اقتصادی برای کشور‌ها می‌شود ، بنابراین باید زمینه اجرایی شدن آن را برای جابه جایی بار و کالا فراهم کنیم.

حمل و نقل ریلی   

نظرات(0)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.


Notice: Undefined variable: user_ID in /home/tsepress/public_html/wp-content/themes/tsepress-theme/comments.php on line 70