۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - 2024 20 Apr
#
#
اخبار اقتصادی بورس

انتخاب سرمایه گذار برای طرح زنجیره ای تبدیل گاز به محصولات پتروشیمی

انتخاب سرمایه گذار برای طرح زنجیره ای تبدیل گاز به محصولات پتروشیمی
کد: 4671   تاریخ انتشار :۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۰۱:۰۵

  • وزارت نفت در فراخوان دوم از بخش خصوصی برای سرمایه گذاری در طرح زنجیره ای تبدیل گاز به محصولات پتروشیمی اسلام آباد غرب دعوت کرد.
  • به گزارش TSEpress   به نقل از شانا، وزارت نفت در فراخوانی از کلیه سرمایه گذاران و متقاضیان علاقمند که دارای توانایی فنی، مالی و مدیریتی لازم هستند برای سرمایه گذاری در طرح زنجیره ای تبدیل گاز به محصولات پتروشیمی (GTP/GTO and chains) اسلام آباد غرب دعوت کرد. در این فراخوان از سرمایه گذاران خواسته شد برای دریافت دستور العمل و شرایط شرکت در فراخوان به نشانه های الکترونیکی (mop.ir)، شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی (shana.ir)، سایت شرکت ملی صنایع پتروشیمی (nipc.ir) یا به صورت مستقیم به معاونت برنامه ریزی و نظارت بر منابع هیدروکربوری وزارت نفت- اداره کل اجرای سیاستهای اصل ٤٤ و برنامه ریزی صنایع پایین دستی واقع در طبقه هشت ساختمان مرکزی قدیم وزارت نفت مراجعه کنند. به گزارش شانا، طرح زنجیره ای تبدیل گاز به محصولات پتروشیمی (GTP/GTO and chains) با هدف اجرایی کردن منویات مقام معظم رهبری در باره سیاستهای اقتصاد مقاومتی و اصل ٤٤ قانون اساسی و همچنین برای جلوگیری از خام فروشی و ایجاد ارزش افزوده اجرا می شود. این فراخوان با رعایت مفاد جز ٤ از بند پ ماده ٣ قانون وظایف و اختیارات وزارت نفت مصوبه ١٩ اردیبهشت ١٣٩١ مجلس شورای اسلامی که صدور مجوز فعالیت و پروانه بهره برداری برای اشخاص واجد شرایط بخشهای غیر دولتی در عملیات پایین دستی صنعت نفت، گاز، پتروشیمی و پالایشی را از وظایف وزارت نفت تعیین کرده، داده شده است.

نظرات(0)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.


Notice: Undefined variable: user_ID in /home/tsepress/public_html/wp-content/themes/tsepress-theme/comments.php on line 70