۶ فروردین ۱۴۰۳ - 2024 25 Mar
#
#
اخبار اقتصادی بورس

انتقاد از تبدیل شرکت‌های خودروسازی به حیات خلوت سیاسیون

انتقاد از تبدیل شرکت‌های خودروسازی به حیات خلوت سیاسیون
کد: 4608   تاریخ انتشار :۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۱۹

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس، با انتقاد از تبدیل شرکت های خودروسازی به حیات خلوت سیاسیون، گفت: ادامه ورود چهره های سیاسی در بدنه خودروسازی هایی چون سایپا ،شائبه حرکت های انتخاباتی را به ذهن متبادر می کند.

  به گزارش TSEpress   نادر قاضی پور در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری خانه ملت، با تاکید بر دورشدن سیاسیون از پست های کلیدی شرکت های خودروسازی گفت: ادامه ورود چهره‌های سیاسی در بدنه خودروسازی هایی چون سایپا شائبه حرکت های انتخاباتی را به ذهن متبادر می کند.

ورود سیاسیون به بدنه شرکت های خودروسازی مصداق کامل دوشغله بودن

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه ورود سیاسیون به بدنه شرکت های خودروسازی مصداق کامل دوشغله بودن است،افزود: تمامی افراد در قبول مسئولیت ها باید تابع قانون بوده و از ورود به شغل دوم بپرهیزند.

اقدامات زیرپوستی و انتخاباتی چهره های سیاسی با عضویت در هیات مدیره شرکت های خودروسازی

این نماینده مردم در مجلس نهم، با تاکید بر اینکه اقدامات زیرپوستی و انتخاباتی چهره های سیاسی با عضویت در هیات مدیره شرکت های خودروسازی بر کسی پوشیده نیست، تصریح کرد: بهتر است چهره های سیاسی با فعالیت در پست های تعریف شده برای خودشان فضا را برای ایجاد شغل افراد تحصیل کرده جوان باز کنند.

وی با بیان اینکه هزینه کردن منابع بیت المال در حرکت های انتخاباتی از سوی افراد سیاسی توجیه پذیر نیست، تاکید کرد: ما انتظار داریم کسانی که خود روزی موکل ملت بوده اند؛دست از عضویت در هیات مدیره خودروسازی ها با شائبه شرکت در انتخابات برداشته و بیشتر دلسوز مردم باشند.

این نماینده مردم در مجلس نهم، با تاکید بر اینکه چهره های سیاسی می توانند با ارایه نظرات کارشناسی خود بدون عضویت در هیات مدیره خودروسازی ها و سایر شرکت ها به بهبود شرایط کشور کمک کنند، گفت: باید مشخص شود علت عضویت سیاسیون در بدنه خودروسازی سایپا در برهه حساسی که به انتخابات نزدیک می شویم چیست؟

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: متاسفانه در بسیاری از دولت ها در برهه های حساس و نزدیک به  انتخابات، شرکت های خودروسازی به حیات خلوت سیاسیون جهت ورود به عرصه سیاسی کشور تبدیل شده است./

نظرات(0)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.


Notice: Undefined variable: user_ID in /home/tsepress/public_html/wp-content/themes/tsepress-theme/comments.php on line 70

Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/tsepress/public_html/wp-includes/functions.php on line 5219