۶ فروردین ۱۴۰۳ - 2024 25 Mar
#
#
اخبار اقتصادی بورس

بررسی برنامه وزارت نفت در خصوص وضع صنایع پتروشیمی

بررسی برنامه وزارت نفت در خصوص وضع صنایع پتروشیمی
کد: 9883   تاریخ انتشار :۲۲ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۰۴:۱۵

  • سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس از حضور وزیر نفت در جلسه امروز این کمیسیون برای ارائه گزارش عملکرد این وزارتخانه خبر داد.
  • به گزارش  TSEpress   رمضانعلی سبحانی فر با اشاره به دستورکار (سه شنبه٢١ مهرماه) کمیسیون صنایع و معادن مجلس و حضور وزیر نفت گفت: صنعت پتروشیمی از صنایع راهبردی کشور است که ارتباط مستقیم با بازار سرمایه دارد.

    سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن تصریح کرد: امروز وزیر نفت برای ارائه برنامه وزارت نفت درخصوص صنعت پتروشیمی و آینده این صنعت میهمان کمیسیون بود.

    این نماینده مردم در مجلس نهم ادامه داد: در این جلسه وزیر نفت، برنامه وزارت نفت را برای پساتحریم برای نمایندگان تشریح کرد.

    وی افزود: اهداف مدیران وزارتخانه در راستای برنامه ششم و سندچشم انداز نیز مورد بررسی قرار گرفت.

    سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی یادآور شد: قیمت خوراک پتروشمی‌ها نیز از موضوعهای مورد بررسی در کمیسیون صنایع و معادن مجلس بود.

نظرات(0)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.


Notice: Undefined variable: user_ID in /home/tsepress/public_html/wp-content/themes/tsepress-theme/comments.php on line 70

Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/tsepress/public_html/wp-includes/functions.php on line 5219