۶ فروردین ۱۴۰۳ - 2024 25 Mar
#
#
اخبار اقتصادی بورس

بررسی گزینه جایگزین رئیس سازمان امور مالیاتی کشور در نشست امروز هیأت دولت

بررسی گزینه جایگزین رئیس سازمان امور مالیاتی کشور در نشست امروز هیأت دولت
کد: 13137   تاریخ انتشار :۱۸ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۰۷:۱۵

یک مقام آگاه در وزارت اقتصاد گفت: تغییر رئیس سازمان امور مالیاتی قطعی بوده و جایگزینی سیدکامل تقوی‌نژاد به عنوان گزینه پیشنهادی علی عسکری امروز در دستور کار هیات دولت قرار دارد.

  به گزارش  TSEpress و به نقل از فارس، علی رغم آنکه علی عسکری استعفای خود از سازمان امور مالیاتی را رد کرده است، اما وی دیروز در برابر اصرار خبرنگاران اذعان کرد تصمیماتی در این رابطه وجود دارد.

در این راستا به یک مقام آگاه در وزارت اقتصاد در گفت‌وگو با فارس با اشاره به اینکه تغییر عسگری قطعی است، گفت: به پیشنهاد وزیر امور اقتصاد و دارایی سیدکامل تقوی‌نژاد به عنوان گزینه پیشنهادی ریاست سازمان امور مالیاتی کشور به هیأت دولت پیشنهاد شده است.

وی افزود: امروز این پیشنهاد در دستورکار هیأت دولت بود تا برای آن تصمیم‌گیری شود. پیش از این نیز روابط عمومی وزارت اقتصاد گفته بود گزینه پیشنهادی باید به تأیید هیأت وزیران برسد و پس از آن وزیر گزینه پیشنهادی را منصوب کند.

 

نظرات(0)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.


Notice: Undefined variable: user_ID in /home/tsepress/public_html/wp-content/themes/tsepress-theme/comments.php on line 70

Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/tsepress/public_html/wp-includes/functions.php on line 5219