۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - 2024 23 Apr
#
#
اخبار اقتصادی بورس

تأکید مدیرعامل بورس بر عرضه اولیه فردا

تأکید مدیرعامل بورس بر عرضه اولیه فردا
کد: 212   تاریخ انتشار :۲۴ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۲۸

کارشناسان بازار سرمایه معتقدند که روند صعودی شکل گرفته به واسطه اعتماد‌سازی‌ها و چشم‌انداز مثبت است که عرضه‌های اولیه می‌تواند تأثیر منفی داشته باشد؛ در این خصوص مدیرعامل بورس تهران از قطعی بودن عرضه اولیه فردا خبر می‌دهد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، طی یک هفته گذشته سهام 2 شرکت در فرابورس عرضه شد و طبق اطلاعیه جدید بورس اوراق بهادار تهران 10 درصد از سهام شرکت سرمایه‌گذاری و توسعه صنایع سیمان معادل 400 میلیون سهم عرضه خواهد شد.

برخی کارشناسان، عرضه‌های اولیه سریالی را در شرایط فعلی بازار مناسب ندانسته و عنوان می‌کنند که ورود جریان نقدینگی جدید به دلیل اعتمادسازی و چشم‌انداز مثبت بازار وارد شده است.

حسن قالیباف اصل مدیرعامل بورس اوراق بهادار تهران درباره قطعی بودن عرضه اولیه فردا با وجود افزایش عرضه‌ها در بازار به خبرنگار فارس گفت: این عرضه طبق اطلاعیه که منتشر شده انجام می‌شود.

به گزارش فارس، بازار سهام طی 2 هفته گذشته روند مثبتی را در پیش گرفت، به طوری که از کانال 74 هزار واحدی به مرز 77 هزار واحد هم نزدیک شد، اما پس از اعلام اخبار مربوط به عرضه‌های اولیه روند صعودی متوقف، تا حد زیادی متعادل و روند منفی در پیش گرفته است.

نظرات(1)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.


Notice: Undefined variable: user_ID in /home/tsepress/public_html/wp-content/themes/tsepress-theme/comments.php on line 70