۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - 2024 19 Apr
#
#
اخبار اقتصادی بورس

تعیین‌ اپراتور بندر شهید‌رجایی تا یک ماه آینده‌‌

تعیین‌ اپراتور بندر شهید‌رجایی تا یک ماه آینده‌‌
کد: 27420   تاریخ انتشار :۲۴ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۰۷:۲۶

برای حل اختلافات در زمینه بندر کاسپین مذاکراتی با سازمان مناطق آزاد کشور و منطقه آزاد کاسپین در سطح مدیران آغاز شده است؛ هدف از این مذاکرات دستیابی به تفاهم‌نامه‌ای است که طی آن چالش‌ها حل و فصل شود.

به گزارش TSEpress به نقل از روابط عمومی سازمان بنادر و دریانوردی، محمد‌علی حسن‌زاده بیان کرد: تلاش می شود در بنادر شمالی با توسعه صادرات مساله رکود نسبی این بنادر برطرف شود.

وی گفت‌: ‌چند تفاهم‌نامه در این زمینه با سازمان‌های متولی به امضا رسیده است که به‌زودی همانند بندر نوشهر اجرایی خواهد شد.حسن‌زاده افزود: برای حل اختلافات در زمینه بندر کاسپین مذاکراتی با سازمان مناطق آزاد کشور و منطقه آزاد کاسپین در سطح مدیران آغاز شده است؛ هدف از این مذاکرات دستیابی به تفاهم‌نامه‌ای است که طی آن چالش‌ها حل و فصل شود.

معاون بندری سازمان بنادر با بیان اینکه پروژه‌هایی مانند بندر کاسپین از سوی بخش دیگری از دولت انجام شده و همانند دیگر پروژه‌ها سرمایه ملی است، اضافه کرد: نباید در شمال کشور ظرفیت مازاد ایجاد شود و همه بنادر در حوزه حاکمیتی سازمان بنادر و دریانوردی قرار می‌گیرد‌ به این دلیل برای اجرای استانداردهای قانونی تفاهم‌نامه‌ای با سازمان مناطق آزاد در حال تدوین است تا حقوق قانونی طرفین تبیین شود.

وی همچنین در پاسخ به سوالی در زمینه وضع پروژه فاز ۳ بندر شهید رجایی گفت: مناقصه این پروژه در حال برگزاری است و تا دو ماه دیگر نتیجه آن نهایی خواهد شد.

معاون امور بندری و اقتصادی سازمان بنادر و دریانوردی با اعلام اینکه مزایده تعیین اپراتور بندری بندر شهید رجایی در مراحل پایانی قراردارد، اظهار داشت : تلاش می‌شود تا یک ماه دیگر اپراتور بندر شهید رجایی مشخص و اعلام شود. وی اظهار داشت: مزایده اپراتور کانتینر بندر امام خمینی (ره) تا یک ماه دیگر برگزار خواهد شد.

 

بندر شهید رجایی   

نظرات(0)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.


Notice: Undefined variable: user_ID in /home/tsepress/public_html/wp-content/themes/tsepress-theme/comments.php on line 70