۲۸ فروردین ۱۴۰۳ - 2024 16 Apr
#
#
اخبار اقتصادی بورس

جهش تولید پتروشیمی ایران در نیمه دوم امسال

جهش تولید پتروشیمی ایران در نیمه دوم امسال
کد: 5249   تاریخ انتشار :۵ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۴:۴۶

  • معاون وزیر نفت ایران در امور پتروشیمی گفت: همزمان با بهره برداری از فازهای جدید پارس جنوبی روند تولید مجتمع های پتروشیمی در نیمه دوم امسال جهش را تجربه می کند.
  •  به گزارش TSEpress    به نقل از روابط عمومی شرکت ملی صنایع پتروشیمی ایران، عباس شعری مقدم اظهار کرد: امسال با برنامه ریزیهای انجام شده تولید محصولات متنوع پتروشیمی جهش می یابد و در این مسیر افزایش خوراک تحویلی به مجتمع ها نقش آفرین خواهد بود. وی افزود: خوشبختانه امسال خوراک گاز چند فاز پارس جنوبی وارد مدار تولید خواهد شد و به همین علت خوراک بسیاری از مجتمع های تولیدی افزایش خواهد یافت و تولید در صنعت پتروشیمی ایران می تواند رشد مطلوبی را تجربه کند. معاون وزیر نفت ایران در امور پتروشیمی تصریح کرد: تامین پایدار خوراک می تواند صنعت پتروشیمی ایران را متحول کند و درباره خوراک پتروشیمی ها از فازهای ١٢، ١٥ و ١٦ و ١٧ و ١٨ پارس جنوبی نگرانی نداریم و شرکت ملی نفت ایران نیز پیش بینی کرده است حدود ٧٠٠ هزار تن اتان مورد نیاز را تا پایان سال تحویل دهد. شعری مقدم گفت: تامین پایدار خوراک کمک کرد تا پارسال تولید مستمر را تجربه کنیم و امسال نیز در پی رسیدن به رکوردهای تازه در تولید هستیم.

نظرات(0)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.


Notice: Undefined variable: user_ID in /home/tsepress/public_html/wp-content/themes/tsepress-theme/comments.php on line 70