۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - 2024 20 Apr
#
#
اخبار اقتصادی بورس

خبری برای بترانس؛ بهره برداری از زیرمجموعه ایران ترانسفو

خبری برای بترانس؛ بهره برداری از زیرمجموعه ایران ترانسفو
کد: 18025   تاریخ انتشار :۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۴۱

بزرگترین کارخانه ترانسفورماتور توزیع کشور(شرکت ایران ترانسفو ری) هفته اینده در استان تهران به بهره برداری خواهد رسید.

  به گزارش  TSEpress  این کارخانه و واحد تولیدی که اهمیت فراوانی در حوزه توسعه صنعت برق دارد ، در فضائی بالغ بر 13 هکتار احداث شده است.
بزرگ ترین کارخانه ترانسفورماتور توزیع کشور با هدف تامین نیاز به ترانسفورماتور در بخش های تولید، انتقال و توزیع و همچنین توسعه صادرات و اشتغال، در شهر پرند و با سرمایه گذاری بالغ بر هزار و 500 میلیارد ریال احداث شده است.
سالانه در بزرگ ترین کارخانه ترانسفورماتور توزیع کشور(شرکت ایران ترانسفو ری) 14 هزار ترانس تولید خواهد شد که این تعداد ترانس برابر با هفت هزار و 500 مگاولت آمپر است.
همزمان با افتتاح این سایت جدید تولیدی شرکت ایران ترانسفو، بیش از 600 نفر بصورت مستقیم و 1500 نفر نیز بصورت غیر مستقیم مشغول به کار خواهند شد.
با بهره برداری از بزرگ ترین کارخانه ترانسفورماتور توزیع کشور ضمن جلوگیری از خروج سالانه 40 میلیون دلار ارز از کشور، با صادرات تولیدات این کارخانه بیش از شش میلیون دلار ارز وارد کشور خواهد شد. شرکت ایران ترانسفو بعنوان اولین طراح و تولید کننده ترانسفورماتور در ایران در سال 1345 تحت لیسانس زیمنس آلمان نخستین کارخانه خود را در استان تهران راه انداری کرد که این شرکت در حال حاضر با بیش از نیم قرن تجربه در صنعت ترانسفورماتور محصولات خود را بر اساس استاندارد های روز دنیا تولید می کند. تولیدات این کارخانه علاوه بر تامین نیاز داخل کشور،در حال حاضر به کشورهای عراق، ترکمنستان،افغانستان،آذربایجان،و ارمنستان صادر می شود. گروه صنعتی ایران ترانسفودر سال های اخیر با وجود سایه سنگین تحریم، ضمن حفظ تولید و اشتغال ، محصولات جدیدی را وارد سبد محصولات خود کرد که این گامی بزرگ در خودکفائی این مرز و بوم محسوب می شود، همچنین شرکت ایران ترانسفو با اجرای طرح های توسعه ای سعی، در گسترش حوزه های تولیدی و بازار هدف خود نموده است.
.

ایران ترانسفو ری   

نظرات(0)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.


Notice: Undefined variable: user_ID in /home/tsepress/public_html/wp-content/themes/tsepress-theme/comments.php on line 70