۹ فروردین ۱۴۰۳ - 2024 28 Mar
#
#
اخبار اقتصادی بورس

طرح صنعتی باربند خودرو در بازار دارایی فکری واگذار شد

طرح صنعتی باربند خودرو در بازار دارایی فکری واگذار شد
کد: 1544   تاریخ انتشار :۲۴ دی ۱۳۹۳ ساعت ۰۷:۴۰

رئیس اداره عملیات بازار فرابورس ایران از قطعیت دومین معامله در بازار دارایی فکری خبر داد.

به گزارش TSEpress  به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه(سنا) و به نقل از فرابورس، بهنام محسنی با اشاره به قطعیت دومین معامله در بازار دارایی فکری گفت: بازار دارایی فکری با معامله یک اختراع در فرابورس راه اندازی شد و روز گذشته اولین طرح صنعتی نیز با عنوان باربند نرم خودرو در این بازار واگذار شد.

وی افزود: بهره‌برداری از طرح صنعتی باربند نرم خودرو که مشاور عرضه آن کارگزاری سهم آشنا بود، با قیمت 500 میلیون ریال به خریدار واگذار شد.

رئیس اداره عملیات بازار فرابورس ایران از برگزاری چند جلسه معارفه برای معرفی دارایی‌های فکری به مشتریان بالقوه خبر داد و یادآور شد: برگزاری جلسه معارفه برای دارایی‌های فکری یکی از عوامل موثر در روند نقل و انتقال محسوب می‌شود چرا که ضمن معرفی هرچه بیشتر دارایی‌های فکری، بستر مناسب‌تری را برای مذاکره میان خریداران و فروشندگان فراهم خواهد کرد.

محسنی در پایان با بیان اینکه علاوه بر اختراع و طرح صنعتی، نحوه عرضه مربوط به انواع دیگر دارایی‌های فکری نیز در حال بررسی است، از درخواست‌های مربوط به واگذاری علائم تجاری (برند) از طریق بازار دارایی فکری فرابورس خبر داد و اجرایی شدن این موضوع را منوط به تکمیل بررسی‌های انجام شده دانست.

9303/1

نظرات(0)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.


Notice: Undefined variable: user_ID in /home/tsepress/public_html/wp-content/themes/tsepress-theme/comments.php on line 70