۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - 2024 25 Apr
#
#
اخبار اقتصادی بورس

فساد در اقتصاد با تاخیر در آزادسازی معاملات سهام عدالت

فساد در اقتصاد با تاخیر در آزادسازی معاملات سهام عدالت
کد: 5427   تاریخ انتشار :۱۰ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۲:۴۲

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه آزادسازی خرید و فروش سهام عدالت به رونق بازار بورس منجر می شود،گفت: از این موضوع نگران هستیم که اگر آزادسازی خرید و فروش سهام عدالت به تاخیر بیافتد، فساد اقتصادی در برخی از شرکت های بزرگ،اتفاق بیافتد.

 به گزارش TSEpress   محمدرضا پورابراهیمی داورانی درگفت وگوبا خبرنگار اقتصادی خبرگزاری خانه ملت درخصوص آخرین وضعیت آزادسازی سهام عدالت گفت:پس ازتصویب موضوع آزادسازی سهام عدالت درکمیسیون اقتصادی دولت،این موضوع درحال حاضر درهیئت دولت درحال بررسی است.

نماینده مردم کرمان و راور درمجلس شورای اسلامی ادامه داد: درسال گذشته نامه ای درخصوص تسریع در آزادسازی خرید و فروش سهام عدالت به رئیس جمهوری ارائه شد.

این نماینده مردم درمجلس شورای اسلامی ادامه داد: باید تکلیف موضوع آزاد سازی خرید و فروش سهام عدالت در هیئت وزیران تصویب، تا لایحه ای در این رابطه به مجلس ارائه شود.

دولت در آزادسازی خرید و فروش سهام عدالت تسریع کند

پورابراهیمی داورانی با بیان اینکه دولت باید اراده جدی در زمینه آزادسازی سهام عدالت داشته باشد، افزود: باید توجه داشت که وزارت اقتصاد و امور دارایی اقدامات لازم را در زمینه آزادسازی خرید و فروش سهام عدالت انجام داده  و دراین رابطه وزیراقتصاد تیمی کارشناسی متشکل از بنده،رئیس بورس، نیلی مشاور رئیس جمهور،پورحسینی و کارشناسان اقتصادی تشکیل داد و با مشاوره این تیم پیش نویس متن لایحه آزادسازی سهام عدالت دولت آماده شد.

وی افزود:هریک روزی که موضوع تعیین و تکلیف آزادسازی سهام عدالت به تاخیر بیافتد؛تاثیرات منفی آن بر اقتصاد کشور مشهودتر خواهد بود.

عضوکمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه آزادسازی خرید و فروش سهام عدالت به رونق بازار بورس منجر می شود، یادآور شد: از این موضوع نگران هستیم که اگر آزادسازی خرید  وفروش سهام عدالت به تاخیر بیافتد،فساد اقتصادی در شرکت هایی که بخشی از سهام آنان را سهام عدالت تشکیل می دهد ،اتفاق بیافتد.

نظرات(0)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.