۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - 2024 19 Apr
#
#
اخبار اقتصادی بورس

قرارداد ایران‌خودرو و بنز نهایی شد

قرارداد ایران‌خودرو و بنز نهایی شد
کد: 19102   تاریخ انتشار :۲ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۵۳

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو گفت:در مذاکرات با شرکت بنز قرارداد موتور و خدمات پس از فروش نهایی شده است. نخستین محصول مشترک پژو و ایران خودرو به نام ۲۰۰۸ در اسفند ماه سال جاری رونمایی و روانه بازار می شود.

    به گزارش  TSEpress  هاشم یکه زارع در گفت وگو با خبرنگارخبرگزاری خانه ملت، با اشاره به همکاری مشترک پژو و ایران خودرو در شرایط پساتحریم گفت: نخستین محصول مشترک پژو و ایران خودرو به نام 2008 در اسفندماه سال جاری رونمایی و روانه بازار می شود.

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو، با اشاره به قراردادهای دیگر این شرکت با خودروسازی های مطرح دنیا،افزود:ایران خودرو در حال مذاکره با شرکت سوزوکی و بنز است،که با شرکت بنز قرارداد موتور و خدمات پس از فروش نهایی شده است و مقرر شده که دو شرکت مشترک یکی شرکت تولیدی و دیگری شرکت فروش و خدمات پس از فروش راه اندازی شود.

در شرکت تولیدی مشترک بین بنز و ایران خودرو  51 درصد از سهام مربوط به ایران و 49 درصد مربوط به بنز است

یکه زارع ،ادامه داد:در شرکت تولیدی 51 درصد از سهام مربوط به ایران و 49 درصد مربوط به بنز است و در شرکت خدمات پس از فروش نیز 51 درصد سهام مربوط به بنز و 49 درصد ایران است.

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو،با بیان اینکه مجموعا ایران خودرو با شش شرکت خارجی در حال مذاکره برای انعقاد قرارداد است، تصریح کرد:ایران خودرو با شرکت رنو، یک شرکت اروپایی و ژاپنی دیگر درحال انعقاد قرارداد است و در یکسال پایانی دولت یازدهم این قراردادها حتما نهایی می شود./

ایراخودرو   

نظرات(0)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.


Notice: Undefined variable: user_ID in /home/tsepress/public_html/wp-content/themes/tsepress-theme/comments.php on line 70