۹ فروردین ۱۴۰۳ - 2024 28 Mar
#
#
اخبار اقتصادی بورس

قرارداد پژو محرمانه است؛ پرداخت غرامت از سوی فرانسه

قرارداد پژو محرمانه است؛ پرداخت غرامت از سوی فرانسه
کد: 15900   تاریخ انتشار :۱۷ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۲۸

وزیر صنعت با بیان اینکه پرداخت غرامت قرارداد قبلی پژو با ایران خودرو در قرارداد جدید دیده شده است، گفت: میزان غرامت جزو مفاد قرارداد است، البته این قرارداد محرمانه است.

  به گزارش  TSEpress  محمدرضا نعمت‌زاده در حاشیه آغاز تولید انبوه خودروی سورن توربو شارژ در جمع خبرنگاران در پاسخ به پرسش مهر گفت: غرامت قرارداد قبلی پژو با ایران‌خودرو در قرارداد جدید دیده شده است و به ایران پرداخت خواهد شد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: پرداخت غرامت از سوی پژو جزو مفاد قرارداد جدید ایران‌ خودرو است که در سفر رئیس‌جمهور به فرانسه نهایی شده است.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه میزان این غرامت چقدر است؟ گفت: این غرامت در قرارداد جدید دیده شده، البته این قرارداد محرمانه است.

در ادامه خبرنگار مهر از نعمت زاده پرسید آیا شورای اقتصاد نظر نهایی خود را درباره انحصاری نبودن یا نبودن خودرو اعلام کرده است؟ وی در پاسخ گفت: هنوز تصمیم خاصی مبنی بر خروج خودرو از فهرست کالاهای مشمول انحصار از سوی شورای اقتصاد اتخاذ نشده و این موضوع همچنان در حال بررسی است.

وی گفت: هفته قبل آئین‌نامه اجرایی قانون حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان خودرو نهایی شده است و هیات وزیران تا یک ماه آینده ابلاغ این آئین‌نامه‌ها را صورت خواهد داد.

ایران خودرو   پژو   خودرو   

نظرات(0)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.


Notice: Undefined variable: user_ID in /home/tsepress/public_html/wp-content/themes/tsepress-theme/comments.php on line 70