۲۸ فروردین ۱۴۰۳ - 2024 16 Apr
#
#
اخبار اقتصادی بورس

مشارکت ۳۷۰ میلیارد ریالی نیکوکاران "آپ"

مشارکت ۳۷۰ میلیارد ریالی نیکوکاران
کد: 27583   تاریخ انتشار :۴ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۱۹

 آپ با ایجاد بستر و زیرساخت­های پرداخت الکترونیک در بخش نیکوکاری اپلیکیشن آپ و کد دستوری *۷۳۳*۵۱۵۱# زمینه کمک عموم مردم به جمعیت هلال احمر را به‌صورت مستقیم فراهم کرد.

به گزارش TSEpress و به نقل از ایلنا از ابتدای سال ۹۶ تا پایان آبان ماه مردم نیکوکار کشورمان مبلغ ۳۷۰ میلیارد ریال کمک‌های نقدی خود را از طریق اپلیکیشن آپ و کد دستوری #۷۳۳* به‌صورت مستقیم به حساب بیش از ۲۰ موسسه، سازمان و نهاد خیریه واریز کردند.

آسان پرداخت پرشین در راستای مسئولیت اجتماعی خود با هدف ترویج فرهنگ نوع دوستی و کمک به نیازمندان، با ایجاد بخش نیکوکاری در اپلیکیشن آپ و امکان واریز مستقیم وجه نقد به حساب موسسه‌ها، سازمان‌ها و نهادهای خیریه از جمله؛ محک، کمیته امداد، سازمان بهزیستی، خیریه مهرآفرین، بهنام دهش‌پور و... فراهم کرده است. از ابتدای سال جاری تاکنون نیز نیکوکاران و خیران سراسر کشور با استفاده از این امکان بیشترین میزان کمک‌های خود را به ترتیب به حساب سازمان زندان‌ها، محک، کمیته امداد و بهزیستی واریز کرده‌اند.

همچنین پس از زمین لرزه غرب کشور که منجر به خسارت شدیدی در این منطقه شد، آپ با ایجاد بستر و زیرساخت­های پرداخت الکترونیک در بخش نیکوکاری اپلیکیشن آپ و کد دستوری *۷۳۳*۵۱۵۱# زمینه کمک عموم مردم به جمعیت هلال احمر را به‌صورت مستقیم فراهم کرد و تاکنون بیش از ۳۰ میلیارد ریال به حساب هلال احمر جهت کمک به زلزله‌زدگان غرب کشور از این طریق واریز شده است.

آپ   آسان پرداخت   شرکت آسان پرداخت پرشین   

نظرات(0)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.


Notice: Undefined variable: user_ID in /home/tsepress/public_html/wp-content/themes/tsepress-theme/comments.php on line 70