۲۸ فروردین ۱۴۰۳ - 2024 16 Apr
#
#
اخبار اقتصادی بورس

مطالبات دامداران پرداخت شد

مطالبات دامداران پرداخت شد
کد: 25293   تاریخ انتشار :۱۰ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۳۵

معاون بازرگانی سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران اعلام کرد: کلیه مطالبات دامداران تا پایان سال ۹۵ پرداخت و بیش از ۲۳۹ هزار تن شیر خام در سال ۱۳۹۵ از دامداران خریداری شد.

سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران تا پایان سال ۱۳۹۵ بیش از ۲۳۹ هزار تن شیر خام به ارزش ۳٫۰۹۶٫۴۵۸ ریال از دامداران خریداری و کلیه مطالبات آن ها را پرداخت کرده است. معاون بازرگانی این سازمان با اعلام این خبر افزود: سازمان موفق شد تا پایان سال گذشته کلیه مطالبات دامداران را از محل فروش استحصالات و سایر منابع اعتباری پرداخت کند و تسویه حساب آن ها را به طور کامل انجام دهد.

حسن شیبانی با یادآوری این که طرح خرید حمایتی شیر خام در سال ۹۵ در دوازده استان در قالب عقد قرارداد با ۱۳ مباشر و ۲۰ کارخانه انجام شد، گفت: مقدار سهمیه اعلام شده از سوی مرکز اصلاح نژاد و بهبود تولیدات دامی در سال گذشته ۱۱۶۵ تن در روز بود که از این مقدار به طور میانگین ۸۲۶ تن شیر خام تحویل کارحانه های طرف قرارداد گردید. همچنین در سال ۹۵ علاوه بر محصولات ذکر شده مقدار ۵۱۶ تن پنیر با تکنولوژی خطوط UF نیز استحصال و به بازار عرضه شد.

download

عضویت کانال اخبار بورس اوراق بهادار تهران (Tse Press) در تلگرام

تسنیم

زراعت   

نظرات(0)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.


Notice: Undefined variable: user_ID in /home/tsepress/public_html/wp-content/themes/tsepress-theme/comments.php on line 70