۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - 2024 29 Mar
#
#
اخبار اقتصادی بورس

پیش‌بینی رشد بخش معدن و صنایع معدنی

پیش‌بینی رشد بخش معدن و صنایع معدنی
کد: 303   تاریخ انتشار :۸ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۰۸:۰۳

معاون وزیر صنعت معدن و تجارت از پیش‌بینی رشد 6 درصدی برای معدن و صنایع معدنی خبر داد و گفت: در حوزه معدن رشد 1 درصدی و در حوزه مجموعه معدن و صنایع معدنی رشد 6 درصدی در نیمه دوم سال پیش بینی شده است.

مهدی کرباسیان در گفتگو با مهر با بیان اینکه برای نیمه دوم سال جاری رشد 6 درصدی برای بخش معدن و صنایع معدنی پیش بینی شده است، گفت: رشد بخش معدن به تنهایی یک درصد پیش بینی شده است.

معاون وزیر صنعت معدن و تجارت افزود: پیش بینی ما این است که با توجه به سرعت اجرا و بهره برداری از پروژه های معدن و صنایع معدنی رشد این بخش در سال‌های آتی از جهش چشمگیری برخوردار باشد.

وی تصریح کرد: با توجه به عنایت دولت و فضای خوبی که در اقتصاد کشور حاکم شده، تصور ما این است که بخش معدن و صنایع معدنی رونق گیرد.

به گفته کرباسیان، البته امسال رشد بخش معدن و صنایع معدنی جهشی نخواهد بود اما پیش بینی ما این است که سال آتی با سرعت گرفتن پروژه‌ها رشد جهشی را شاهد باشیم.

به اعتقاد وی، سرمایه گذاری تنها راه رسیدن به جهش در رشدهای بخش معدن و صنایع معدنی است که البته مدیریت را نیز نباید نادیده گرفت

نظرات(0)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.


Notice: Undefined variable: user_ID in /home/tsepress/public_html/wp-content/themes/tsepress-theme/comments.php on line 70