۳۰ فروردین ۱۴۰۳ - 2024 18 Apr
#
#
اخبار اقتصادی بورس

واگذاری ساخت نیروگاه ٢٥ مگاواتی میدان گازی کیش به مپنا

واگذاری ساخت نیروگاه ٢٥ مگاواتی میدان گازی کیش به مپنا
کد: 4054   تاریخ انتشار :۲۵ فروردین ۱۳۹۴ ساعت ۰۵:۱۶

  • مدیرعامل مپنا با بیان این که ساخت نیروگاه ٢٥ مگاواتی میدان گازی کیش به این شرکت واگذار شده است، گفت: به محض ابلاغ از سوی شرکت متن، یکساله این پروژه را تکمیل می کنیم.
  • به گزارش TSEpress  عباس علی آبادی، در گفتگو با خبرنگار شانا با اشاره به واگذاری اجرای نیروگاه میدان گازی کیش به مپنا، افزود: با توجه به این که پیش از این، اجرای این نیروگاه به این شرکت، از سوی متن ابلاغ شده بود، بنابراین برخی کارهای مقدماتی را از پیش آغاز کرده بودیم.
    عبدالرضا حاجی حسین نژاد، مدیرعامل شرکت مهندسی توسعه نفت (متن) پیش از این گفته بود: "قرار است مپنا این نیروگاه را با یوزانس یک میلیون دلاری و دوساله اجرا کند."
    علی آبادی، تحکیم بخش مهندسی، انجام امور مقدماتی تامین تجهیزات و تجهیز نیروگاه را از جمله بخشهایی اعلام کرد که تاکنون از سوی مپنا برای اجرای نیروگاه میدان گازی کیش انجام شده است.
    مدیرعامل مپنا گفت: بنا به خواسته شرکت متن و درصورت صدور مجوز ترک تشریفات، تامین مالی اجرای نیروگاه گازی کیش بوسیله مپنا صورت می‌گیرد.
    علی آبادی ظرفیت این نیروگاه را ٢٥ مگاوات اعلام کرد و افزود: به محض ابلاغ اجرای این پروژه از سوی شرکت متن، در طول یک سال نیروگاه وارد مدار می‌شود.
    به گزارش شانا، طرح توسعه میدان گازی کیش به عنوان بزرگترین میدان گازی مستقل کشور در سه فاز با هدف انتقال گاز تولیدی از این میدان بوسیله خطوط لوله زیرزمینی و دریایی و انتقال گاز ترش به پالایشگاه گاز (واقع در منطقه گرزه)، همچنین فرآورش گاز ترش در پالایشگاه به منظور تولید گاز سبک برای صادرات و یا مصارف داخلی کشور در دستور کار شرکت مهندسی و توسعه نفت قرار دارد.
 

نظرات(0)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.


Notice: Undefined variable: user_ID in /home/tsepress/public_html/wp-content/themes/tsepress-theme/comments.php on line 70