۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - 2024 29 Mar
#
#
اخبار اقتصادی بورس

وضع شرکت صدرا در کمیسیون تولید ملی مجلس بررسی شد

وضع شرکت صدرا در کمیسیون تولید ملی مجلس بررسی شد
کد: 4879   تاریخ انتشار :۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۲۸

  • سخنگوی کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی و نظارت بر اجرای سیاستهای کلی اصل ٤٤ مجلس از ارائه گزارشی درباره وضع شرکت واگذارشده صدرا و چالشهای آن خبر داد.
  •   به گزارش TSEpress   اسماعیل جلیلی در گفتگو با خبرنگار شانا، درباره جلسه دیروز (دوشنبه) کمیسیون تولید ملی و نظارت بر اجرای سیاستهای کلی اصل ٤٤ گفت: وضع شرکت صدرا که براساس اصل ٤٤ قانون اساسی واگذار شده، در کمیسیون تولید ملی بررسی شد، چون این شرکت در حال ورشکستگی است و به سبب مشکلات عملکردی در اجرای پروژه‌ها با چالش روبروست.

    سخنگوی کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی و نظارت بر اجرای سیاستهای کلی اصل ٤٤ افزود: گزارش عملکرد دولت و اتاق بازرگانی درباره قانون بهبود مستمر فضای کسب و کار نیز در جلسه امروز کمیسیون ارائه و مقرر شد: آیین‌نامه‌های این قانون سریع‌تر ابلاغ شود، برگزاری شوراهای گفتگوی استانها برای اجرایی شدن قانون پیگیری شود و اتاق بازرگانی و وزارت اقتصاد، مواد مرتبط با دستگاهها و مجموعه اقدامهای هر دستگاه را تعیین کنند.

    وی افزود: همچنین ایرادهای شورای نگهبان به طرح نحوه پیگیری تحقق سیاستهای کلی اقتصاد مقاومتی رسیدگی شد و اصلاحات موردنظر به تصویب کمیسیون رسید.

    جلیلی گفت: جلسه کمیسیون ویژه تولید ملی با حضور نماینده دولت، مرکز پژوهشها، اتاق بازرگانی، بورس، وزارت نفت و وزارت راه برگزار شده است.

نظرات(0)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.


Notice: Undefined variable: user_ID in /home/tsepress/public_html/wp-content/themes/tsepress-theme/comments.php on line 70