۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - 2024 29 Mar
#
#
اخبار اقتصادی بورس

پذیرش 6 نیروگاه برق آبی در بورس انرژی

پذیرش 6 نیروگاه برق آبی در بورس انرژی
کد: 12126   تاریخ انتشار :۳ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۰۶:۳۰

  به گزارش TSEpressسید علی حسینی مدیر عامل شرکت بورس انرژی ایران در گفت‌وگو با خبرنگار بورس خبرگزاری فارس؛ با اعلام این خبر گفت: با هماهنگی‎ انجام شده با شرکت توانیر و مدیریت شبکه برق ایران، نیروگاه‎‎های برق‎آبی سازمان آب و برق خوزستان شامل نیروگاه‎های سد مارون، کرخه، عباسپور، دز، مسجد سلیمان و کارون 3 در بورس انرژی ایران پذیرفته شده‎اند و در صورت تکمیل فرآیند ثبت دارایی به زودی شاهد عرضه این نیروگاه‎ها در بورس انرژی خواهیم بود.

سید علی حسینی تصریح کرد: تا پیش از این تنها نیروگاه‎های خصوصی و حرارتی عرضه‎کنندگان برق بورس انرژی را تشکیل می‎دادند که از این به بعد نیروگاه‎های برق‎آبی نیز که در دسته نیروگاه‎‎های دولتی جای دارند، به جمع فروشندگان برق پیوسته‎اند.

 وی با اشاره به رشد معاملات برق در بورس انرژی طی سال گذشته، ابراز امیدواری کرد: با افزایش تعداد خریداران و فروشندگان برق در بورس انرژی شاهد بازار پویاتر و پر رونقی در معاملات برق باشیم.

حسینی همچنین از اعلام آمادگی بورس انرژی برای پذیرش و معامله سایر نیروگاه‎‎های دولتی در بورس انرژی خبر داد و گفت: بورس انرژی به دنبال انجام معاملات مصرف‎کنندگان بزرگ کشور در این بازار و تسهیل معاملات آنها است.

نظرات(0)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.


Notice: Undefined variable: user_ID in /home/tsepress/public_html/wp-content/themes/tsepress-theme/comments.php on line 70