۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - 2024 25 Apr
#
#
اخبار اقتصادی بورس

چرا قرارداد رنو امضا نشد؟

چرا قرارداد رنو امضا نشد؟
کد: 24343   تاریخ انتشار :۱ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۵:۳۱

در شرایطی که بنا بود قرارداد سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران و رنو طی هفته گذشته به امضا برسد، یک منبع آگاه با اشاره به امضا نشدن قرارداد، از وجود چند مشکل جزئی در این مورد خبر داد.

هفته گذشته برخی مدیران ارشد رنو با حضور در سازمان گسترش، به مذاکره بر سر موارد اختلاف باقیمانده پرداختند تا بتوانند تفاهم نامه همکاری مشترک خود را به قرارداد تبدیل کنند. اگرچه مسوولان سازمان گسترش تمایل زیادی به امضای قرارداد رنو داشته و یک منبع آگاه در این سازمان نیز از احتمال بالای امضای آن طی هفته گذشته صحبت به میان آورده بود، با این حال این اتفاق رخ نداد.
در این مورد یک منبع موثق تاکید کرد که مذاکرات ایدرو و رنو در مراحل پایانی قرار داشته مشکل خاص و لاینحلی در این مورد وجود ندارد. او با بیان اینکه مذاکرات نسبتا مثبتی طی هفته گذشته بین مسوولان رنو و سازمان گسترش انجام شده، می گوید:یکی دو مشکل کوچک وجود دارد که وجود آنها اجازه نداد تفاهم نامه همکاری مشترک رنو و ایدرو به قرارداد تبدیل شود. به نقل از خودروکار، به گفته این منبع موثق، در امضا شدن قرارداد رنو تردیدی وجود ندارد، با این حال باید یکی دو مورد مشکل جزئی باقیمانده نیز حل شود تا دیگر مانعی بر سر راه آن وجود نداشته باشد. او این را هم گفت که به احتمال فراوان، امضای قرارداد رنو و سازمان گسترش به تابستان موکول خواهد شد.

رنو   

نظرات(0)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.