۹ فروردین ۱۴۰۳ - 2024 28 Mar
#
#
اخبار اقتصادی بورس

رنو کوئید در بن رو تولید می‌شود؟!

رنو کوئید در بن رو تولید می‌شود؟!
کد: 26383   تاریخ انتشار :۱۳ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۰۶:۴۴

مدیرعامل ایدرو بابیان اینکه تغییرات مدیریتی در خودروسازان با تصمیم مجامع صورت می‌گیرد، گفت: در قالب قرارداد ایدرو و رنو خودرو کویید به تولید خواهد رسید.

منصور معظمی در رابطه با حضور خودرو رنو کویید در قرارداد رنو، اظهار کرد: رنو کوئید به‌عنوان یکی از بندهای قرار تولید خودرو در ایران است که طرف فرانسوی متعهد شده این خودرو را در ایران و با همکاری بخش خصوصی و ایدرو به تولید برساند. او همچنین در رابطه با تغییر و تحولات مدیران خودروسازی‌ها در دولت دوازدهم، گفت: تغییرات مدیریتی در خودروسازان بنابر تصمیم مجامع است و زمانی که مجموع سهام داران به جمع‌بندی برای تغییر در سطح مدیریتی برسند، این اتفاق رخ خواهد داد. کمتر از یک ماه پیش، دقیقاً ۱۶ مردادماه بعد از حدود ۱۰ ماه قرارداد ایدرو و رنو به امضا رسید و باوجودآنکه در تصویر پس‌زمینه لحظه امضای این قرارداد تولید خودرو تصویر سه خودرو سیمبل، داستر و کویید بود، اما مسئولان تنها نام دو خودرو داستر و سیمبل را به زبان می‌آوردند و به نظر می‌رسید این دو خودرو در خط تولید سه‌جانبه ایرانی-فرانسوی به تولید برسد. در حاشیه مراسم امضای قرارداد ایدرو، رنو و ناصح، کوروش مرشد سلوک-عضو هیات مدیره نگین خودرو پرتو ناصح به خبرنگار خودروکار، گفت: در رابطه با حضور رنو کوئید به جمع‌بندی نهایی دست پیدا نشده و هنوز در بخشی از قرارداد همچون استانداردهای تولید خودرو در ایران به‌طور شفاف جمع‌بندی صورت نگرفته است. حال با این تفاسیر می‌توان گفت که در خط تولید ایرانی- فرانسوی "بن رو" سه محصول سیمبل، داستر و کویید حضور خواهند داشت.

ایدرو   خودرو   رنو   

نظرات(0)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.


Notice: Undefined variable: user_ID in /home/tsepress/public_html/wp-content/themes/tsepress-theme/comments.php on line 70