۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - 2024 26 Apr
#
#
اخبار اقتصادی بورس

گردهمایی مدیران بورسی در همایش انتشار مستقیم اطلاعیه ها

گردهمایی مدیران بورسی در همایش انتشار مستقیم اطلاعیه ها
کد: 4972   تاریخ انتشار :۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۰۵:۱۴

به گزارش TSEpress   به نقل از ملت بازار، این همایش به منظور معرفی رویه جدید انتشار اطلاعات و بستر درج نظرات تحلیلی در سامانه کدال با هدف افشای سریع تر، شفاف سازی بیشتر، اطلاع رسانی گسترده و تحلیل دقیق تر چهارشنبه 30 اردیبهشت از ساعت 13:30 تا 17:00 در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار می شود.

در این همایش ضمن تبیین چارچوب ها به تشریح تغییرات و روال جدید انتشار اطلاعیه ها در سامانه کدال پرداخته می شود.

در گردهمایی بزرگ ناشران بورسی و فرابورسی بازار سرمایه ایران، مدیران ارشد سازمان بورس و اوراق بهادار و اعضای هیأت مدیره و مدیران عامل ناشران بورسی و فرابورسی، مؤسسات حسابرسی و مشاوران سرمایهگذاری حضور خواهند یافت.

کلیه ذی نفعان بازار سرمایه می توانند برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به سامانه کدال (WWW.Codal.ir) مراجعه یا با تلفن های 9 - 84083226 تماس حاصل کنند.

در این میان مهم ترین موضوع مربوط به مسئولیت شرکت های تحت نظارت در تهیه و انتشار دقیق اطلاعات است و از این پس همه مسئولیت های ناشی از هر اشتباهی به عهده مدیران و اعضا هیات مدیره خواهد بود. این در حالی است که انتظار می رود با عملیاتی شدن رویه جدید ارایه اطلاعات شرکت ها، مسیر اصلاحات و عمیق تر شدن بازارسرمایه ایران سرعت بهتری به خود بگیرد.

نظرات(0)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.