۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - 2024 19 Apr
#
#
اخبار اقتصادی بورس

افزایش احتمالی ۱۰ درصدی قیمت خودرو

افزایش احتمالی ۱۰ درصدی قیمت خودرو
کد: 30350   تاریخ انتشار :۲۲ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۵:۲۲

ایجاد ثبات در بازار خودروهای وارداتی منجر به نابودی تدریجی حباب قیمتی می‌شود، گفت: قیمت اکثر خودروها در میان مدت به علت وجود هیجان در بازار واقعی نیست.

به گزارش TSEpress یک کارشناس بازار خودرو گفت: دولت قیمت خودرو در کشور را حداکثر ۱۰ درصد افزایش می‌دهد. محمد حسن کاکایی با بیان اینکه قیمت‌های جدید خودرو به احتمال زیاد تا پایان خردادماه از سوی دولت اعلام خواهد شد، افزود: هفته گذشته قیمت خودروهای کمتر از ۱۰۰ میلیون تومان و حتی کمتر از ۵۰ میلیون تومان با تنش روبرو شده است. وی با اشاره به اینکه هم اکنون قیمت خودرو در کشور تا ۲۰ میلیون تومان افزایش یافته است، اظهار داشت: دولت مقرر کرده بود طی یک ماه گذشته بر قیمت خودرو به طور رسمی اضافه شود اما هنوز این مهم تحقق نیافته است. این کارشناس بازار خودرو با تاکید بر اینکه قیمت خودروهای بالاتر از ۱۰۰ میلیون تومان طی هفته‌های گذشته متناسب با نرخ ارز افزایش یافته است، ادامه داد: حباب بسیاری در قیمت خودروهای بالاتر ۲۰۰ میلیون تومان وجود دارد چرا که هنوز میزان ارز اختصاصی برای واردات این نوع خودروها تعیین نشده است.

خودرو   

نظرات(0)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.


Notice: Undefined variable: user_ID in /home/tsepress/public_html/wp-content/themes/tsepress-theme/comments.php on line 70