۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - 2024 19 Apr
#
#
اخبار اقتصادی بورس

موضع وزیر جدید صنعت در خصوص افزایش قیمت خودرو

موضع وزیر جدید صنعت در خصوص افزایش قیمت خودرو
کد: 31777   تاریخ انتشار :۱۱ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۵۹

وزیر صنعت، معدن و تجارت قیمت تمام شده خودرو در زمان تولید و وجود دلالی‌های بازار را از جمله دلایل گرانی قیمت خودرو دانست.

ه گزارش TSEpress رضا رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت درباره گرانی قیمت خودرو گفت: در اینجا دو بحث مطرح می‌شود؛ نخست قیمت تمام شده خود خودرو است که در زمان تولید باید اقدامات لازم در این مورد انجام شود تا قیمت خودرو گران تمام نشود. به نقل از باشگاه خبرنگاران رحمانی افزود: بحث دیگر واسطه‌ها و دلالی‌های بازار است که در اینجا خودروسازان خود باید تدابیر لازم را اتخاذ کنند تا مشکلی پیش نیاید. وی تصریح کرد: وزارت خانه صنعت هم باید نظارت کافی را در رفع و حل این مشکلات داشته باشد و یقیقا در این مورد پیگیری‌ها و برخوردهای لازم انجام خواهد شد.  

بورس   خودرو   قطعات   وزیر صنعت   

نظرات(1)

  1. محمد رضا قاسمی گفت:

    با سلام
    لطف کنید به وزیر صنعت بفرمائید که در مرحله اول تحویل ندادن های به موقع خودروسازان باعث گرانی خودروهای تولیدی گردیده و دوم اینکه من مصرف کننده خبر ندارم خودرو گران میشود و یا به چه قیمتی میرسد اخبار داخلی خودروسازان و نفرات پایه یک خودروسازان قیمت گذار اصلی هستند.
    در گذشته از ابتدای تاسیس کارخانه جات دلالان بوده اند تا به امروز .
    و در مرحله آخر اینکه چرا رئیس اتحادیه نمایشگاه داران که ساکت نشسته و همه نشانه ها به سمت این خانواده هستش

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.


Notice: Undefined variable: user_ID in /home/tsepress/public_html/wp-content/themes/tsepress-theme/comments.php on line 70