۲۹ فروردین ۱۴۰۳ - 2024 17 Apr
#
#
اخبار اقتصادی بورس

پست‌بانک‌ ایران، کارگزار بانک مرکزی

پست‌بانک‌ ایران، کارگزار بانک مرکزی
کد: 31866   تاریخ انتشار :۱۴ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۰۶:۰۳

سیدعلی اصغر جلیلی نیا مدیرامور مالی پست بانک ایران گفت: با توجه به تعیین این بانک به‌عنوان کارگزار بانک مرکزی، بسیاری از دستگاه‌های دولتی از این اقدام استقبال‌کرده و ارائه خدمات شعبه‌ای خود را به شعب پست‌بانک‌ایران واگذار کرده‌اند.

  • به گزارش TSEpress از روابط عمومی پست بانک ایران: جلیلی نیا افزود: خدمات ارائه‌شده به دستگاه های دولتی در شعب این بانک درحال افزایش است و تاکنون ۱۶۵دستگاه دولتی انجام امورخدمات شعبه‌ای را به پست‌بانک واگذار کرده‌اند که خدمت‌رسانی به آنها به نحو مطلوب درحال انجام است. وی تصریح کرد: این بانک به عنوان بانک توسعه ای و تخصصی حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات تلاش می‌کند با استفاده از بهترین نرم‌افزار بانکی و ارائه به موقع خدمات، رضایت دستگاه‌های دولتی را بیش از پیش فراهم نموده و نقش بانک را در توسعه اقتصادی و اشتغال‌زائی گسترش دهد.
  • مدیرامور مالی پست بانک ایران ضمن تقدیر از همه واحدهای ستادی و اجرائی بانک بویژه شعب به خاطر انجام مطلوب مأموریت های واگذار شده تصریح کرد: این بانک آمادگی پذیرش مأموریت‌های بزرگ دولت و مجلس شورای اسلامی را برای کمک به رونق اقتصاد کشور دارد.

افزایش سرمایه   بازار سرمایه   بورس تهران   پست بانک   تجدید ارزیابی دارایی   وپست   

نظرات(0)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.


Notice: Undefined variable: user_ID in /home/tsepress/public_html/wp-content/themes/tsepress-theme/comments.php on line 70

Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/tsepress/public_html/wp-includes/functions.php on line 5219