۳۰ فروردین ۱۴۰۳ - 2024 18 Apr
#
#
اخبار اقتصادی بورس

کامیون‌های ایویکو استرالیس S500 تحویل مشتریان شد

کامیون‌های ایویکو استرالیس S500 تحویل مشتریان شد
کد: 33199   تاریخ انتشار :۱۵ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۵۴

شرکت زامیاد با اجرای هدفمند برنامه جامع تولید و فروش، توانست کشنده های استرالیس ۵۰۰ S را در زمان مقرر تحویل مشتریان خود نماید.

به گزارش TSEpress علیرغم همه موانع موجود و سایه افکنی تحریم های ظالمانه بر صنعت خودرو کشور، شرکت زامیاد توانسته است با برنامه ای مشخص و هدفمند، گامی اساسی در اجرای تعهدات خود در راستای اصل مشتری مداری بردارد. لازم به ذکر است، پاسخگویی مناسب به درخواست و نیاز مشتریان در ارائه خدمات؛ در کنار تنوع، کیفیت و قیمت تمام شده محصولات شرکت زامیاد سبب شده است تا این شرکت بتواند در حوزه خدمات پس از فروش شاخص باشد. شایان ذکر است، توجه به انجام تعهدات و ارتقاء سطح رضایتمندی مشتریان همواره از اولویت های استراتژیک شرکت زامیاد بوده است. گفتنی است، کامیون کِشنده استرالیسS500 از به روز ترین خودروهای سنگین اروپا می باشد که با همکاری شرکت ایویکو ایتالیا در شرکت زامیاد تولید و عرضه می شود. از ویژگی های منحصر به فرد این خودرو می توان به یک پیشرانه ۶ سیلندر توربوشارژ با استاندارد یورو ۵، گیربکس اتوماتیکZF ، فرمان هیدرولیک، ترمز موتور E.B.S و ... اشاره کرد.

بورس تهران   خزامیا   زامیاد   

نظرات(0)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.


Notice: Undefined variable: user_ID in /home/tsepress/public_html/wp-content/themes/tsepress-theme/comments.php on line 70