۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - 2024 19 Apr
#
#
اخبار اقتصادی بورس

پست بانک؛ بانک توسعه‌ای و تخصصی حوزه فناوری اطلاعات

پست بانک؛ بانک توسعه‌ای و تخصصی حوزه فناوری اطلاعات
کد: 33423   تاریخ انتشار :۲۹ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۲۶

دکتر خسرو فرحی مدیرعامل پست بانک ایران درمراسم معارفه مدیر امورسرمایه‌انسانی و پشتیبانی گفت: این بانک با عملکرد موفق درحوزه‌های مختلف نشان داده است که تمام شاخصه‌های یک بانک مردمی و خدمت رسان را دارد.

  • به گزارش TSEpress روابط‌عمومی پست‌بانک‌ایران: فرحی تصریح کرد: نیروی انسانی جهت‌دهنده مسیر رشد سازمان‌هاست و فعالیت در این بخش نیازمند برنامه‌ریزی و تدبیر آینده‌نگری است. وی لزوم افزایش سطح اثربخشی و بهره‌وری کارکنان درکنار برنامه‌های جذب نیرو را ضروری دانست و تصریح کرد: تعیین پست بانک ایران ازطرف دولت و وزارت ارتباطات‌و‌فناوری اطلاعات به عنوان بانک توسعه‌ای و تخصصی حوزه فناوری اطلاعات، نیازمند اجرای برنامه‌های اصولی برای تأمین نیروی موردنیاز و آموزش مستمر نیروهای موجود است.
  • مدیرعامل پست بانک ایران افزود: مهندس مهدی عسگری‌زاده تخصص و تجربیات موفقی در فعالیت‌های حوزه فناوری اطلاعات و تعامل با سازمان های خدمت‌رسان این حوزه دارد و مطمئناً این تجارب در پیشبرد برنامه‌ها و اهداف بانک تأثیر مطلوبی خواهد داشت.

بازار سرمایه   بورس تهران   پست بانک ایران   وپست   

نظرات(0)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.


Notice: Undefined variable: user_ID in /home/tsepress/public_html/wp-content/themes/tsepress-theme/comments.php on line 70