۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - 2024 19 Apr
#
#
اخبار اقتصادی بورس

طرح جایگزینی خودروهای گروه رنو در حال آماده سازی است

طرح جایگزینی خودروهای گروه رنو در حال آماده سازی است
کد: 33689   تاریخ انتشار :۱۶ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۰۶

طرح مناسبی برای جایگزینی خودروهای گروه رنو در حال آماده سازی است که اطلاع رسانی خواهد شد که با ابلاغ و اجرای این طرح رضایت مشتریان گروه رنو نیز تامین خواهد شد.

به گزارش TSEpress  عبدالله بابایی نماینده ویژه مدیرعامل سایپا در فروش و خدمات پس از فروش، با بیان این مطلب گفت: گروه خودروسازی سایپا به منظور تامین رضایت مشتریان و بر اساس برنامه ریزی انجام شده، به تمامی تعهدات خود در قبال مشتریان پای بند است و تا پایان سال جاری، ۸۰ درصد از خودروهای تولیدی را به مشتریانی که از قبل پیش خرید کرده اند، تحویل خواهد داد.
  • وی اظهار داشت: برنامه ریزی برای پاسخگویی به تعهدات ایجاد شده به مشتریان در حال اجرا است و مشتریانی که از قبل اقدام به پیش خرید از گروه سایپا کرده اند، هیچ گونه نگرانی بابت این موضوع نداشته و مطمئن باشند که سایپا تمام تلاش خود را به کار خواهد بست تا رضایت همه مشتریان به نحو مناسبی تامین شود.
  • نماینده ویژه مدیرعامل سایپا در فروش و خدمات پس از فروش تاکید کرد: با درایت و مساعدت سازمان های فرادستی و سیاست گزار از جمله وزارت صنعت نسبت به تصویب تزریق تسهیلات برای پرداخت مطالبات قطعه سازان، روند تولید در گروه سایپا با شتاب و رونق بیشتری در حال انجام است و خودروهای تولیدی به تدریج و طی برنامه زمان بندی شده تحویل مشتریان می شود.
  • بابایی با اشاره به برگزاری جلسات متعدد با نمایندگان مشتریان تمامی محصولات و جلب نظر و رضایت آن ها تصریح کرد: کاهش قیمت محصولات پیش فروش شده تا پایان دی ماه ۹۷، در راستای پیروی از سیاست های حمایتی وزارت صنعت، معدن و تجارت و رویکرد مشتری مدارانه مدیریت ارشد گروه خودروسازی سایپا عملی شده که منجر به تامین رضایت مشتریان خواهد شد.
  • وی در خصوص انجام تعهدات نسبت به خودروهای پیش فروش شده خانواده رنو، خاطرنشان کرد: طرح مناسبی برای جایگزینی خودروهای گروه رنو در حال آماده سازی است که اطلاع رسانی خواهد شد و اطمینان دارم که با ابلاغ و اجرای این طرح رضایت مشتریان گروه رنو نیز تامین خواهد شد.

بازار سرمایه   بورس تهران   خساپا   سایپا   

نظرات(0)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.


Notice: Undefined variable: user_ID in /home/tsepress/public_html/wp-content/themes/tsepress-theme/comments.php on line 70