۵ فروردین ۱۴۰۳ - 2024 24 Mar
#
#
اخبار اقتصادی بورس

گسترش شبکه رادیو ترانک عمومی "های وب"

گسترش شبکه رادیو ترانک عمومی
کد: 34140   تاریخ انتشار :۱۹ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۰۶:۰۵

های‌وب پروانه ایجاد شبکه رادیو ترانک عمومی را در سال ۱۳۹۵ طی مزایده برگزارشده توسط سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی دریافت نمود و سپس به ایجاد و توسعه شبکه در سراسر کشور پرداخت.

  • به گزارش TSEpress به گزارش روابط عمومی شرکت های‌وب، مورخ ۰۲/۱۲/۹۷ جلسه‌ای با حضور آقای مهندس حاجی‌زاده مدیر فروش رادیو ترانک، آقای مهندس رائیجی مدیر فروش و بازاریابی و کارشناسان تیم رادیوترانک شرکت های‌وب در حضور آقای دکتر اسلامی مدیرکل مدیریت بحران، آقای مهندس توکلی مدیرکل ICT و نمایندگان دستگاه‌های اجرایی استان گیلان در قالب کارگروه مدیریت بحران استان گیلان با موضوع معرفی اپراتور رادیو ترانک عمومی کشور (شرکت داده گستر عصر نوین –های‌وب) و با هدف معرفی خدمات شبکه ایجادشده توسط های‌وب و برنامه‌های توسعه در محل سالن اجتماعات مدیریت بحران استانداری گیلان برگزار شد. های‌وب پروانه ایجاد شبکه رادیو ترانک عمومی را در سال ۱۳۹۵ طی مزایده برگزارشده توسط سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی دریافت نمود و سپس به ایجاد و توسعه شبکه در سراسر کشور پرداخت.
  • در ابتدا مهندس رائیجی ضمن معرفی این اپراتور به بیان اهمیت یکپارچگی شبکه های‌وب در کشور پرداختند. بستر ایجادشده در راستای ارائه خدمات رادیو ترانک عمومی با تمرکز بر ارائه سرویس به نهادهای خدمات رسان شامل ستاد مدیریت بحران، شرکت‌های خدمات رسان آب و فاضلاب، برق و گاز، هلال‌احمر و آتش‌نشانی و ... می‌باشد تا علاوه بر شرایط عادی و ارائه خدمات ارتباطی به بهره‌برداران حرفه‌ای، در شرایط بحرانی (وقوع سیل، زلزله و سایر بلایای طبیعی) نیز بتواند به‌صورت پایدار، ایمن و امن به فعالیت خود ادامه دهد.
  • همچنین در این جلسه، ساختار فنی شبکه ایجادشده بر بستر فناوری‌های ۴G و TETRA به‌عنوان دو تکنولوژی مکمل و ارائه انواع خدمات صوت، دیتا، ویدئو و ... تشریح گردید. دسترسی به این شبکه می‌تواند خدمات یکپارچه به انواع بهره‌برداران در شرایط عادی و بحرانی در قالب گروه‌های از پیش تعریف‌شده میسر سازد. شبکه اپراتور رادیو ترانک عمومی کشور در حال حاضر در سرتاسر ایران گسترانیده شده و آماده ارائه سرویس به بهره‌برداران می‌باشد، لذا بهره‌برداران هیچ‌گونه نیازمندی به‌صرف زمان و هزینه (ایجاد شبکه، خرید و نصب تجهیزات، تأمین فرکانس، پشتیبانی و نگهداری و سایر هزینه‌ها) نداشته و صرفاً به‌عنوان بهره‌بردار اقدام به دریافت خدمات خواهند نمود. همچنین در این جلسه به اهمیت امنیت ارتباطات و پروتکل‌های دستگاه‌های نظارتی پرداخته شد.
  • در ادامه، دموی سرویس موردنظر و ایجاد ارتباط با «جناب آقای مهندس رحمتی نژاد ریاست محترم مرکز مدیریت اطلاعات و حوادث سازمان مدیریت بحران کشور» بر بستر شبکه «های‌وب» شامل ارتباط صوتی، تصویری، دیسپچر و ... برقرار گردید.

بورس   داده گستر عصر نوین   های وب   

نظرات(0)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.


Notice: Undefined variable: user_ID in /home/tsepress/public_html/wp-content/themes/tsepress-theme/comments.php on line 70

Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/tsepress/public_html/wp-includes/functions.php on line 5219