مدیرعامل بانک ملت به همراه عضو هیات مدیره و تعدادی از مدیران ارشد این بانک، از نمایشگاه بورس، بانک و بیمه بازدید کرد.

  • به گزارش TSEpress از روابط عمومی بانک ملت، دکتر محمد بیگدلی در این بازدید که دکتر حمید تاجیک عضو هیات مدیره، مرتضی نجف و محمدتقی صمدی معاونان مدیرعامل، علی اکبر صابریان مدیر امور روابط عمومی و همچنین دکتر ابراهیم پور مدیرعامل گروه مالی ملت، وی را همراهی می کردند از غرفه بانک ملت و شرکت های وابسته دیدن کرد و با کارشناسان حاضر در این غرفه به گفت و گو پرداخت.
  • وی در این بازدید از خدمات ارائه شده از سوی بانک ملت و شرکت های وابسته و همچنین نحوه استقبال بازدیدکنندگان، از نزدیک آشنا شد. مدیرعامل بانک ملت در حاشیه این بازدید در گفت و گویی، با تاکید بر این نکته که بورس، بانک و بیمه از بازیگران اصلی صحنه اقتصادی کشور هستند، اظهار داشت: هم راستایی و باهم بودن این سه صنعت در نمایشگاه، نشان دهنده هماهنگی آنها برای تامین مالی صنایع و کمک به رونق تولید و اشتغال در کشور است.
  • وی ادامه داد: هراندازه این هم افزایی بیشتر باشد بی تردید نقش آفرینی این سه صنعت در بخش تامین مالی کشور نیز افزایش خواهد یافت. دکتر بیگدلی اظهار امیدواری کرد که نمایشگاه بورس، بانک و بیمه اثرات مثبتی را در توسعه اقتصادی کشور به جای بگذارد. وی در عین حال با بیان این نکته که بیش از ۹۰ درصد تامین مالی کشور در شرایط کنونی از طریق بانک ها انجام می شود، اقتصاد ایران را بانک محور خواند و افزود: رونق تولید بدون همراهی بانک ها امکان پذیر نخواهد بود.
  • مدیرعامل بانک ملت، مسوولیت بانک ملت را به عنوان یک بانک بزرگ در این شرایط، بسیار سنگین خواند و ادامه داد: این بانک برای افق چشم انداز ۱۴۰۰، برنامه هایی را تدوین کرده که حمایت از تولید نیز در آن وجود داشت اما با نامگذاری سال ۹۸ از سوی مقام معظم رهبری به نام سال رونق تولید، رویکردهای بانک ملت با تغییراتی رو به رو شد و به سمت اعطای تسهیلات به بخش تولید و تامین سرمایه در گردش واحدهای تولیدی و به تبع آن رونق تولید، سوق پیدا کرد.
  • وی درباره وضعیت بانک ملت در سال گذشته نیز اظهار داشت: این بانک در سال گذشته در اکثر شاخص ها عملکرد مثبتی را به ثبت رساند و توانست که سود پیش بینی شده هر سهم را بدون درنظرگرفتن سود حاصل از تسعیر نرخ ارز، محقق کند.
  • دکتر بیگدلی انضباط مالی حاکم بر بانک ملت را بسیار بالا عنوان کرد و گفت: این بانک یک ریال هم اضافه برداشت از منابع بانک مرکزی نداشته و در سال گذشته برای نخستین بار، تراز مالی آن مثبت شده است.
  • وی قیمت سهام بانک ملت را جزو قیمت های بالا در بورس اوراق بهادار کشور خواند و یادآور شد: هم اکنون بعد از ۱۰ سال بالاترین قیمت سهام بانک در بورس به ثبت رسیده است. مدیرعامل بانک ملت در بازدید از نمایشگاه بورس، بانک و بیمه از چند غرفه دیگر در این نمایشگاه نیز دیدن کرد.