۷ فروردین ۱۴۰۳ - 2024 26 Mar
#
#
اخبار اقتصادی بورس

پژو ۳۰۱ تولید داخل به مرحله تست رسید

پژو ۳۰۱ تولید داخل به مرحله تست رسید
کد: 35459   تاریخ انتشار :۱۸ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۳۳

تصاویری از پژو ۳۰۱ در محدوده ایران خودرو منتشر شده که نشان می دهد ایران خودرو تست های جاده ای پژو ۳۰۱ تولید داخل را با نمونه ای استتارشده آغاز کرده است.

به گزارش TSEpress  تصاویر ارسالی نشان می دهد این خودرو در محدوده کارخانه ایران خودرو حضور داشته و پلاک گذر موقت را برای تست های جاده ای دریافت کرده است.
  • آن طور که از سبک چراغ ها مشخص است، پژو ۳۰۱ تولید داخل، نسخه فیس لیفت این سدان فرانسوی اقتصادی است و طراحی جدید پژو در گرافیک کاسه چراغ های آن دیده می شود.
  • با نگاهی دقیق تر به این عکس ها، می توان متوجه شد که حداقل در نمونه های تست های فنی این خودرو، خبری از سانروف و رینگ آلیاژی نیست و در حال حاضر سقف فلزی و قالپاق در نمونه های اولیه دیده می شود.
  • اطلاعاتی که از پیش در اختیارمان بود، پیشرانه ۱٫۶ لیتری EC5 را برای پژو ۳۰۱ یادآور می شود. این پیشرانه ۱۱۴ اسب بخار را با گشتاور ۱۵۵ تا ۱۵۸ نیوتن متر تولید می کند و جعبه دنده ۵ دنده دستی BE4، قدرت را به چرخ های جلوی پژو ۳۰۱ می رساند.
  • با توجه به مسائل مربوط به تحریم، گویا قرار است در ابتدا پژو ۳۰۱ با جعبه دنده دستی به بازار عرضه شود و نمونه اتوماتیک ۶ دنده آیسین، در آینده به خط تولید ایران خودرو بیاید.
  • بر اساس برخی اطلاعات موجود، پژو ۳۰۱ فیس لیفت فول آپشن به چهار کیسه هوا، سیستم کنترل پایداری، سیستم تهویه الکتریکی، فرمان کمکی برقی، نمایش‌گر، دوربین و سنسور عقب، کروز کنترل و محدودکننده سرعت، سنسور نور و باران و… مجهز است.

ایران خودرو   بورس تهران   خودرو   

نظرات(1)

  1. رحمان نوری گفت:

    این ماشین از نظر قدرت باتوجه به مدل های مشابه ان نسبتا خوب است و آپشن های خوبی هم دارد ولی از نظر ظاهری. و نمای جلوی ان جالب نیست

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.


Notice: Undefined variable: user_ID in /home/tsepress/public_html/wp-content/themes/tsepress-theme/comments.php on line 70

Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/tsepress/public_html/wp-includes/functions.php on line 5219