#
#
اخبار اقتصادی بورس

قرارداد همکاری «مرقام» با شرکت King Teller

قرارداد همکاری «مرقام» با شرکت King Teller
کد: 37184   تاریخ انتشار :۱۹ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۵۳

پس از معرفی برندهای NCR و GRG توسط شرکت ایران ارقام و موفقیت آنها در صنعت بانکی ایران، این بار شرکت King teller توسط ایران ارقام وارد صنعت بانکداری ایران خواهد شد. شرکت ایران ارقام طی هفته گذشته قراردادی ۳ ساله با شرکت King Teller چین امضا کرد.

  • به گزارش TsePress و به نقل از بورس نیوز، King Teller یک شرکت چینی است که از سال ۲۰۰۷ تا کنون توانسته با ۱۵۰ بانک در سراسر دنیا همکاری کند و طی این سال‌ها بیش از ۱۰۰ هزار دستگاه ATM را تا انتهای سال ۲۰۱۸ راه اندازی کرده است. بر مبنای این قرارداد، ایران ارقام نماینده انحصاری فروش و خدمات پس از فروش دستگاه‌های SSM شرکت King Teller از قبیل ATM, CRS, VTM, BNS, PFE و… خواهد بود.
  • در روز دوم سفر مدیران ارشد شرکت King Teller به ایران، طی بازدیدی که از کارخانه تولیدی ایران ارقام انجام شد و با توجه به پتانسیل‌های بالای این کارخانه هم از لحاظ فیزیکی و هم از لحاظ تکنولوژی، این بازدید منجر به امضای تفاهمنامه جدیدی شد که به موجب آن دو طرف بر بومی سازی و تولید داخل ایران برخی از دستگاه‌های شرکت King Teller توافق کردند.
  • مدیران ارشد King Teller پس از بازدیدها از بخش‌های مختلف شرکت ایران ارقام و مجموعه جلسات با مدیران این شرکت، قرارداد همکاری بلندمدت با شرکت ایران ارقام منعقد کردند.

ایران ارقام   بورس تهران   مرقام   

نظرات(0)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.

#
#
#
#
آخرین اخبار
پورشه هشدار داد
۳ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۰۷:۵۷
تپسی همچنان در مسیر صعودی!
۳ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۰۷:۵۵
طلای جهانی پشت چراغ قرمز
۳ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۰۷:۵۳
اخبار بیشتر