۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - 2024 7 May
#
#
اخبار اقتصادی بورس

شنبه، جلسه نهایی پذیرش شستا در بورس

شنبه، جلسه نهایی پذیرش شستا در بورس
کد: 37683   تاریخ انتشار :۲۲ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۴۵

جلسه نهایی پذیرش شستا در سازمان بورس و اوراق بهادار تهران فردا (شنبه) برگزار می‌شود.

  • به گزارش TsePress روز شنبه جلسه پذیرش شستا در سازمان بورس و اوراق بهادار تهران برگزار می‌شود و مدیران شستا به سوالات و نکات مدنظر اعضای هیات پذیرش پاسخ می‌دهند.
  • به نظر می‌رسد پس از ماه‌ها پیگیری و تحویل درخواست اولیه شستا برای عرضه سهام، ارائه مستندات، امیدنامه و برنامه کسب و کار و تشکیل چند پیش‌جلسه با حضور مدیران ارشد سازمان بورس و بورس تهران، بالاخره روز شنبه جلسه نهایی پذیرش شستا در محل سازمان بورس و اوراق بهادار تهران برگزار می‌شود و همین امر نشان می‌دهد که این هلدینگ مهم اقتصادی کشور در یک‌سال اخیر تا چه حد از مطلوبیت و ظرفیت لازم برای حضور در بازار سرمایه برخوردار شده است.
  • محمد رضوانی‌فر مدیرعامل شستا، در همین ارتباط گفت: با توجه به تاکیدات ویژه ریاست محترم جمهوری و پیگیری‌های وزیر محترم تعاون، کار و رفاه اجتماعی و البته همکاری مجدانه سازمان بورس و بورس تهران، به زودی بازار سرمایه شاهد عرضه سهام این مجموعه بزرگ اقتصادی خواهد بود.
  • وی با بیان اینکه مستندات لازم برای طرح در جلسه پذیرش و ارائه به اعضای هیات پذیرش آماده شده است، افزود: پس از پذیرش، وارد مراحل عملیاتی عرضه در بازار سهام می‌شویم.
  • مدیرعامل شستا جلسه پذیرش را یک نقطه عطف در مراحل کار و فرآیندهای بورسی شدن، عنوان کرد و گفت: جلسه پذیرش پایان کار نیست و اقدامات ضروری دیگر را پیگیری می‌کنیم تا وارد بازار سرمایه شویم.
  • گفتنی است، پس از جلسه پذیرش بدیهی است که می‌بایست درج نماد شرکت در بورس صورت پذیرفته، مجموعه‌ای از اقدامات تکمیلی بارگذاری و عملیات سپرده‌گذاری تکمیل شود و بدین صورت شستا آماده عرضه سهام می‌شود.

بورس تهران   

نظرات(0)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.