#
#
اخبار اقتصادی بورس

اولین وبینار آموزشی رایگان

اولین وبینار آموزشی رایگان
کد: 38490   تاریخ انتشار :۱۶ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۳۶

مدیر توسعه فرهنگ سرمایه گذاری گفت: با توجه به استقبال سرمایه گذاران از دوره های آموزشی بورس تهران بر آن شدیم علاوه بر روش حضوری، هم زمان به صورت برخط نیز کلاس های آموزشی در دسترس علاقه مندان باشد.

  • به گزارش TsePress حمید روح بخش مدیر توسعه فرهنگ سرمایه گذاری با بیان مطلب فوق گفت: با توجه به استقبال سرمایه گذاران از دوره های آموزشی بورس تهران بر آن شدیم علاوه بر روش حضوری، هم زمان به صورت برخط نیز کلاس های آموزشی در دسترس باشد و سرمایه گذاران علاقمند در سراسر کشور بدون توجه به موقعیت جغرافیایی بتوانند از طریق اینترنت در کلاس ها و کارگاه های آموزشی بورس مشارکت داشته و دسترسی به محتواهای آموزشی داشته باشند.
  • وی افزود: هفتاد و پنجمین دوره فرهنگ سازی و آموزشی بورس مر بوط به بهمن و اسفند ۹۸ به صورت حضوری و غیر حضوری (وبینار) از ۲۰ بهمن ماه آغاز می شود. اولین دوره غیر حضوری به صورت رایگان برگزار می شود.
  • روح بخش تصریح کرد: افراد برای آشنایی با سرفصل های دوره که شامل ۷ جلسه آموزشی می باشد به سایت بورس تهران بخش آموزش مراجعه کنند. روز های برگزاری جلسات به ترتیب ۲۰، ۲۷ و ۲۹ بهمن ماه و در ادامه ۴، ۶، ۱۱ و ۱۳ اسفند ماه برنامه ریزی شده است. ساعت برگزاری برای تاریخ های اعلامی از ساعت ۱۴:۰۰ الی ۱۶:۰۰ خواهد بود.
  • مدیر توسعه فرهنگ سرمایه گذاری بورس تهران خاطرنشان کرد: شرکت‌کنندگان در وبینار تنها در زمان برگزاری کلاس و به صورت زنده قادر به مشاهده محتواهای آموزشی هستند و فایل آفلاین تصویری و یا صوتی در دسترس نخواهد بود.
  • وی توضیح داد: استاد در زمان تدریس قادر به پاسخگویی به سؤالات شرکت‌کنندگان وبینار نیست.
  • روح بخش تاکید کرد: تلاش بر این است تا وبینار با بالاترین کیفیت ممکن برگزار شود، اما کیفیت نهایی وابسته به عواملی چون بستر اینترنت است. ظرفیت وبینار محدود است. لذا اولویت با افرادی است که زودتر ثبت‌نام خود را نهایی می‌کنند.
  • وی در پایان افزود: علاقمندان برای حضور در وبینار "نام و نام خانوادگی" و کلمه "وبینار" را به سامانه پیامکی بورس تهران به شماره ۱۰۰۰۱۳۴۶ ارسال کنند.
  • همچنین لینک دسترسی، نام کاربری و رمز عبور وبینار قبل از آغاز کلاس از طریق سامانه پیامکی بورس تهران برای ثبت‌نام شده‌های وبینار اطلاع‌رسانی خواهد شد.

بورس   بورس تهران   

نظرات(0)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.

#
#
#
#
آخرین اخبار
پورشه هشدار داد
۳ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۰۷:۵۷
تپسی همچنان در مسیر صعودی!
۳ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۰۷:۵۵
طلای جهانی پشت چراغ قرمز
۳ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۰۷:۵۳
اخبار بیشتر