۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - 2024 26 Apr
#
#
اخبار اقتصادی بورس

شرکت «ایران ارقام» با «سامانتل» قرارداد همکاری امضاء کرد

شرکت «ایران ارقام» با «سامانتل» قرارداد همکاری امضاء کرد
کد: 39289   تاریخ انتشار :۱۶ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۵۶

اپراتور تلفن همراه(سامانتل) و شرکت ایران ارقام با هدف استفاده از توان و ظرفیت های موجود درجهت ارایه خدمات، پشتیبانی و خدمات پس ازفروش به مشترکین یکدیگر تفاهم نامه همکاری تدوین و امضاء کردند.

  • به گزارش TsePress در نشست میان هوشنگ مرتضوی مدیرعامل سامانتل(اپراتور نسل جدید تلفن همراه) و کورش منتظری مدیر عامل شرکت ایران ارقام (ارایه دهنده خدمات تراکنش پولی)، تفاهم نامه همکاری مشترک جهت بهره برداری از امکانات طرفین در حوزه ارایه خدمات پایه ارتباطات مخابراتی و اینترنتی، پشتیبانی و خدمات پس از فروش مشترکین میان طرفین به امضاء رسید.
  • موضوع این تفاهم نامه بر همکاری مشترک در حوزه های فروش، توسعه و خدمات پس از فروش سرویس های ارتباطی فعلی و یا آتی مبتنی بر بستر موبایل و ثابت اپراتور نسل جدید تلفن همراه دلالت دارد.
  • براساس این تفاهم نامه سامانتل متعهد می گردد به میزان مورد نیاز شرکت ایران ارقام، سیم کارت موبایل جهت خدمات پایه ارتباطات مخابراتی و اینترنتی شامل تماس صوتی، ارسال پیامک و اینترنت، همچنین خدمات ارزش افزوده مانند APN و MVPN براساس ظرفیت های موجود و قابل توسعه درسامانتل به مشتریان ایران ارقام ارایه کند.
  • از دیگر موارد پیش بینی شده در این تفاهم نامه، همکاری مشترک جهت بهره برداری از امکانات طرفین در حوزه خدمات پشتیبانی و پس از فروش مشترکین، ارائه خدمات ارسال پیامک بر روی بستر مورد نیاز‌، همکاری در برگزاری نمایشگاه ها، کنفرانس ها و سایر رویداد های مرتبط و همکاری در ارتقا و توسعه سرویس های مخابراتی می باشد.
  • این تفاهم ساعت ۱۴ امروز مورخ ۱۴ اسفندماه در محل ساختمان مرکزی شرکت ایران ارقام امضاء و مبادله گردید.

ایران ارقام   بورس تهران   مرقام   

نظرات(0)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.