۹ فروردین ۱۴۰۳ - 2024 28 Mar
#
#
اخبار اقتصادی بورس

ایجاد شبکه‌های امن ATM بانک‌ها توسط ایران ارقام؛ تفاهمنامه مرقام با دو بانک سپه و تجارت

ایجاد شبکه‌های امن ATM بانک‌ها توسط ایران ارقام؛ تفاهمنامه مرقام با دو بانک سپه و تجارت
کد: 39297   تاریخ انتشار :۲۵ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۲۰

مدیرعامل و عضو هیات مدیره شرکت ایران ارقام، گفت: سرویس‌های تلفنی که ارائه می‌کنیم در قالب سیم کارتی است که در دو نوع فیزیکی و الکترونیکی موجود می‌باشد. مشترکی که سیم کارتی از ما می‌گیرد تلفن موبایل، ثابت و سانترال سازمانی را در کنارهم دارد.

  • به گزارش TsePress دکتر کورش منتظری مدیرعامل و عضو هیات مدیره شرکت ایران ارقام، پیرامون تفاهم نامه همکاری بین شرکت ایران ارقام و اپراتور سامانتل، گفت: این تفاهم نامه بین شرکت ایران ارقام و شرکت کیش سل پارس (سامانتل) صورت می‌گیرد. وی، تصریح کرد که این قرارداد برای ارائه خدمات موبایل در قالب MVNO است که در شبکه و سیستم بانکی ما و با تمام بانک‌هایی که در ارتباط هستیم همچون سپه، تجارت، قوامین، انصار و غیره صورت می‌گیرد و شبکه‌های امن ATM را ایجاد می‌کنیم، تا تمام ماشین‌های ATM بانک‌ها داخل شبکه محلی خودشان باشند.
  • دکتر منتظری اظهار داشت که سرویس‌های تلفنی که ارائه می‌گردند در قالب سیم کارت‌هایی هستند که در دو نوع فیزیکی و الکترونیکی موجود است. یک شماره تلفن موبایل، یک شماره تلفن ثابت و یک خدمات تلفن سازمانی است که به سانترال بانک متصل می‌شود و تمام خانواده بانک با یک سیم کارت می‌توانند شبکه داخلی بانک مدنظر را داشته باشند و ارتباطات را برقرار کنند و دیگر نیازی به سیستم سانترال ندارند. مدیرعامل و عضو هیات مدیره شرکت ایران ارقام، خاطرنشان کرد: سیم کارت‌ها آماده هستند و تفاهم نامه با دو بانک سپه و تجارت انجام شده است. اجرای این طرح به دلیل مسائل کنونی کشور و ویروس کرونا، به نیمه دوم فروردین موکول می‌شود.
  • وی، تاکید کرد: مشترکی که سیم کارتی از ما می‌گیرد تلفن موبایل، ثابت و سانترال سازمان را در کنارهم دارد.
  • مدیرعامل و عضو هیات مدیره شرکت ایران ارقام، گفت: این سیم کارت‌ها ارتباطاتی که بین شرکت ما و اپراتورهای بین‌المللی همچون T-Mobile و Vodafoneاست را برقرار می‌کنند و اتصالات داخلی برقرار می‌شود و هزینه رومینگ بین الملل را برای مشترکان ما تا ۸۰ درصد کاهش می‌دهد.

ایران ارقام   بورس تهران   مرقام   

نظرات(0)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.


Notice: Undefined variable: user_ID in /home/tsepress/public_html/wp-content/themes/tsepress-theme/comments.php on line 70