#
#
اخبار اقتصادی بورس

الزامی شدن نصب صندوق مکانیزه فروش

الزامی شدن نصب صندوق مکانیزه فروش
کد: 40177   تاریخ انتشار :۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۰۳:۰۹

معاون سازمان امور مالیاتی گفت: از ابتدای سال اصناف و گروه های فراخوان شده برای نصب صندوق مکانیزه فروش و کارتخوان مالیاتی مکلف به اجرای تکالیف هستند و این موضوع ارتباطی با کرونا ندارد.

  • به گزارش TsePress  محمود علیزاده در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، معاون سازمان امور مالیاتی در مورد مشمولان نصب صندوق مکانیزه فروش و ثبت کارتخوان های مالیاتی گفت: از ابتدای سال ۹۹ اصناف و گروههای فراخوان شده مکلف هستند رویدادهای مالی خود را در سامانه مالیاتی ثبت کنند و اگر این اتفاق رخ ندهد مشمول جریمه خواهند شد.
  • معاون حقوقی و فنی سازمان امور مالیاتی در پاسخ به این سوال که در شرایط کرونا امکان ثبت نام وجود نداشت، بیان کرد: ثبت نام یا عدم ثبت نام ارتباطی با مسئله کرونا نداشت چرا که آخرین مهلت مربوط به دی ماه بود و آن موقع ویروس کرونا مطرح نبود. این اقدام به موجب قانون از ابتدای سال ۹۹ اجرایی خواهد شد و همه گروه ها مکلف هستند تا از پایانه فروشگاهی و پوز استفاده کرده و تمام رویدادها امر دخل و خرج و هزینه ها و سایر مباحث را ثبت کنند تا مشمول جریمه نشوند.
  • علیزاده در مورد جلسه با نظام پزشکی و حمایت مالیاتی از پزشکان تصریح کرد: در این راستا یک جلسه گذاشتیم اما در مورد بسته حمایتی مالیاتی تصمیمی گرفته نشد. پزشکانی که طبق بند یک تبصره ۶ بودجه تمکین کرده باشند سازمان امور مالیاتی تمهیدات و تسهیلاتی را همان‌طور که بقیه اصناف و گروهها اعطا می‌کند به این افراد نیز خواهد داد. باید توجه داشت که مابقی نیز باید به قانون تمکین کنند و انتظار تسهیلات نیز نداشته باشند.
  • وی افزود: سامانه سازمان مالیاتی باز است و درصورتی که مودیان موفق به ثبت نام نشده اند می توانند اقدام کنند.

بورس تهران   صندوق مکانیزه فروش   کرونا ویروس   

نظرات(0)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.

#
#
#
#
آخرین اخبار
پورشه هشدار داد
۳ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۰۷:۵۷
تپسی همچنان در مسیر صعودی!
۳ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۰۷:۵۵
طلای جهانی پشت چراغ قرمز
۳ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۰۷:۵۳
اخبار بیشتر