#
#
اخبار اقتصادی بورس

عرضه هلدینگ کشاورزی بنیاد مستضعفان در بورس تا پایان امسال

عرضه هلدینگ کشاورزی بنیاد مستضعفان در بورس تا پایان امسال
کد: 40586   تاریخ انتشار :۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۰۱

مدیر عامل هلدینگ کشاورزی بنیاد مستضعفان با اشاره به سابقه حضور شرکت‌های کشاورزی بنیاد در بورس گفت: بخش کشاورزی بنیاد پیش از همه و از سال ۸۱ در بورس حضور داشته است و امسال نیز قرار است هلدینگ کشاورزی بنیاد در بورس عرضه شود.

  • به گزارش TsePress به نقل از روابط عمومی بنیاد مستضعفان، عظیم رجائی با اشاره به سیاست حضور فعال بنیاد مستضعفان در بازار سرمایه اظهار کرد: اولین شرکت در بخش کشاورزی کشور از زیرمجموعه بنیاد مستضعفان وارد بورس شد و بخش کشاورزی بنیاد از سال ۸۱ با شرکت مگسال در بازار سرمایه حضور دارد.
  • * عرضه هلدینگ کشاورزی بنیاد مستضعفان در بورس تا پایان امسال
  • مدیر عامل هلدینگ کشاورزی بنیاد مستضعفان با بیان اینکه در حال حاضر ۶ شرکت زیرمجموعه این هلدینگ در بورس حضور دارند، گفت: امسال ۲ شرکت دیگر در زیر مجموعه هلدینگ کشاورزی وارد بازار سرمایه می‌شوند و تعداد شرکت‌های بورسی این هلدینگ به ۸ شرکت می‌رسد.
  • وی بیان کرد: علاوه بر این شرکت ها، امسال مجموعه هلدینگ کشاورزی نیز با دارا بودن ۲۱ شرکت، در بازار سرمایه عرضه خواهد شد.
  • وی با اشاره به برنامه سال آینده این هلدینگ و شرکت‌های زیر مجموعه آن برای حضور در بازار سرمایه، اضافه کرد: با برنامه‌ریزی انجام شده مقرر شد ۵ شرکت دیگر هلدینگ کشاورزی بنیاد مستضعفان، پس از ادغام، تا پایان سال آینده وارد بازار سرمایه شوند و با این اقدام تمام بخش کشاورزی بنیاد به صورت کامل بورسی خواهد شد.

بورس   شاخص بورس   

نظرات(0)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.

#
#
#
#
آخرین اخبار
پورشه هشدار داد
۳ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۰۷:۵۷
تپسی همچنان در مسیر صعودی!
۳ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۰۷:۵۵
طلای جهانی پشت چراغ قرمز
۳ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۰۷:۵۳
اخبار بیشتر