۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - 2024 20 Apr
#
#
اخبار اقتصادی بورس

چه شرکت‌هایی در لیست عرضه هستند

چه شرکت‌هایی در لیست عرضه هستند
کد: 41704   تاریخ انتشار :۲۳ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۴۳

در حال‌حاضر حدود ۳۵ شرکت نیز متقاضی پذیرش در بورس هستند که با تکمیل مدارک و مستندات تعیین‌شده در دستورالعمل پذیرش پرونده آنها به ترتیب در جلسه هیات پذیرش مطرح خواهد شد. 

  • به گزارش  گروه خبری «اخبار بورس» مجید نوروزی، معاون ناشران و اعضای شرکت بورس اوراق بهادار تهران در گفت‌وگو با «دنیای‌اقتصاد» به شرکت‌هایی که پذیرش شده و در انتظار درج نماد هستند، اشاره کرد و گفت: صنعت غذایی کوروش، شرکت‌های لیزینگ پارسیان، لیزینگ کارآفرین، تولید نیروی برق آبادان، سرمایه‌گذاری سیمان تامین، بهساز کاشانه تهران و سپید ماکیان از جمله شرکت‌هایی هستند که در جلسه هیات پذیرش با ورود آنها  به بورس موافقت شده و با احراز شرایط تعیین شده در آینده نزدیک نمادآنها درج خواهد شد.
  • وی در ادامه به پذیرش دو شرکت تامین سرمایه در بورس تهران اشاره کرد و گفت: دو شرکت تامین سرمایه امین و تامین سرمایه تمدن نیز در فهرست شرکت‌های بورس تهران پذیرش شده‌ و در انتظار درج نهایی هستند. معاون ناشران و اعضای شرکت بورس اوراق بهادار تهران به درج دو نماد جدید که به‌تازگی در بورس صورت گرفته، اشاره کرد و گفت: دو شرکت لیزینگ اقتصاد نوین و توسعه و عمران امید نیز در جلسه روز شنبه ۱۷ خرداد ۹۹ در هیات پذیرش مطرح و با پذیرش این دو شرکت نیز موافقت شد که پس از احراز شرایط تعیین‌شده در فهرست نرخ‌های بورس درج خواهند شد.
  • نوروزی در ادامه تاکید کرد: در حال‌حاضر حدود ۳۵ شرکت نیز متقاضی پذیرش در بورس هستند که با تکمیل مدارک و مستندات تعیین‌شده در دستورالعمل پذیرش پرونده آنها به ترتیب در جلسه هیات پذیرش مطرح خواهد شد. وی در ادامه به انتقال نماد دو شرکت از فرابورس به بورس اشاره کرد و گفت: انتقال نمادهای شرکت صنایع کاغذ پارس و بورس انرژی نیز در جلسه هیات پذیرش مطرح شده و با انتقال آنها به بورس تهران موافقت شده است. انتقال این دو نماد نیز در سریع‌ترین زمان ممکن انجام خواهد شد. نوروزی در ادامه تاکید کرد: این در حالی است که تعداد زیادی شرکت متقاضی پذیرش در بورس هستند که پرونده آنها تاکنون در هیات پذیرش مطرح نشده و منتظر تکمیل مدارک و مستندات آنها هستیم. سرمایه اسمی این شرکت‌ها در حدود ۱۱ هزار میلیارد تومان است.

بازار سرمایه   بورس تهران   عرضه اولیه   کرونا   

نظرات(0)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.


Notice: Undefined variable: user_ID in /home/tsepress/public_html/wp-content/themes/tsepress-theme/comments.php on line 70